Bestelproces

Een werk bestellen in de online winkel van exto gaat heel eenvoudig. U klikt bij het werk van uw keuze op 'In winkelwagen'. Wilt u nog een werk bestellen, dan klikt u op 'Verder winkelen' of bovenaan in het menu op 'Online winkel'. Alle prijzen in onze online winkel zijn inclusief BTW.

Bent u klaar om uw bestelling af te rekenen, klik dan rechtsboven op 'Bestellen', klik daarna op 'Afrekenen'. Vul uw gegevens in en kies of u een account aan wilt maken als u dat nog niet heeft.

Kies uw betaalmethode, vink aan dat u akkoord bent met de Algemene voorwaarden en klik op 'Bestelling afronden'. U ontvangt nu via e-mail een bevestiging van uw bestelling en eventueel de betaalgegevens als u heeft gekozen voor betaling via overschrijving.

Binnen een week wordt het bestelde werk door de kunstenaar naar u verzonden. Heeft u werk van verschillende kunstenaars besteld, dan ontvangt u deze apart van elkaar, omdat de kunstenaar zelf het werk naar u verstuurt. Mocht een levertijd onverhoopt afwijken, dan ontvangt u daarover bericht van exto of de kunstenaar zelf.

Enkele dagen na ontvangst van het werk, krijgt u van ons via e-mail een uitnodiging om een review te plaatsen. Is er een probleem met uw bestelling dat wij voor u kunnen oplossen? Meldt dit dan aan ons op sales@exto.nl voordat u de review invult. De reviews worden verzameld door de onafhankelijke reviewsite The Feedback Company.

Heeft u vragen voordat u een bestelling plaatst? Mail ons dan op sales@exto.nl.

Gegevens exto:
Exto
Fruithoeve 9
6846JG ARNHEM

BTW nummer: NL8151.19.173.B01
KvK: 09155042, Arnhem
Tel: 026 7009 701
(ma: 10.30-17.00, di en do: 9.00-14.30, woe: 9.00-12.00)