Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 6 berichten ] 
 Kan iemand die geinteresserd in kunst mij helpen? 

Hello lieve mensen,

Voor mijn eindexamen dit jaar aan Erasmus Universiteit Rotterdam moet ik een thesis schrijven-scriptie over het "Kunstuitleen" in Nederland. kernpunt is of "Kunstuitleen" een goede manier is om iedereen de kunst kunnen laten te bereiken. Om dit zichtbaar te maken heb ik een thesis gemaakt. Door een enquete onder kunstliefdhebbers verzamel ik mening over "what kind of cultural value are people looking for from Art lease?" en "what are their willingness-to-pay for renting artworks". Maar het is moeilijk want er zijn heel weinig mensen dagelijks op bezoek naar galeries of museum zijn. en Ik ben een buitenlandse student, dus ik weet niet hoe ik de kunstliefdhebbers kan bereiken. Dus, mijn vraag is of jullie mijn onderzoek kunnen helpen (enquête in te vullen)

Hieronder is de link van mijn enquete:

http://www.esurveyspro.com/Survey.aspx?id=02eddf4d-b500-408d-8d27-d7243b198179

Ik hoop op veel reacties. Forgive my poor Dutch writing(I have done my best to write it in Dutch)

bedankt alvast

Ikhouvanholland&ikhouvankunst

Bericht: #1
26 jul 2010 21:01
Profiel

Hoi,,,,

Je enquête is vooral gericht op kunstliefhebbers, hier bevinden zich voornamelijk kunstenmakers.
De vragen zijn dus vaak niet echt toepasselijk op de doelgroep hier.
anyhow, succes!

Bericht: #2
26 jul 2010 22:11
Profiel

Dank je Janvanos. Can you suggest me some forums for art lovers in the Netherlands?

Bericht: #3
26 jul 2010 22:25
Profiel

Maybe, just an idea, you can try to contact the different "kunstuitleenpoints" from the CBK's , they are there all over the country.
I should not know any forums special for artlovers. I'm sorry.

Bericht: #4
26 jul 2010 22:52
Profiel

zolder van het markizenhof ligt vol , ja bomvol . de consevator zegde wat een troep . misschien moeten ze die dan maar gratis uitlenen . ze willen ook wel troep als er maar een naam onder staat .

Bericht: #5
01 aug 2010 21:26
Profiel

moeilijke woorden toch

Bericht: #6
01 aug 2010 21:26
Profiel
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 6 berichten ]