Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 33 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2
 Lama topart 

ja

Bericht: #26
02 okt 2010 21:49
Profiel

ja had ik al gezegd dacht ik . bedankt ook voor de mail . ben nog bezig . wel kunt u ze er goed uithalen . dat is nog steeds mijn grootste meesterwerk .
en nog steeds in eigen bezit ! en meesterwerk durf ik daarvan gerust zeggen . in het echt helemaal bijzonder . er zit namelijk een heel ander werk onder en heeft zijn effect juist pozitief op hetgene wat je er nog van ziet . dit kan zomaar niet weg . het is mijn eigen blikvanger . je weet nooit hé . het is ook echt vierkant . hier is het wat veranderd voor exto denk ik . ik heb het erzo niet opgezet . zal het ook eens vernieuwen zodat het er beter uitziet .

Bericht: #27
15 okt 2010 20:22
Profiel

niks meer gehoord

Bericht: #28
30 okt 2010 19:50
Profiel

nog steeds niet , ook niet van de gsm

Bericht: #29
04 jan 2011 15:11
Profiel

speciaal bericht voor "allerschoonstemomenten":
Ik begrijp echt niet wat je allemaal bedoelt. Niets van je verhaal kan ik koppelen aan mijn vraag "wat bedoel je met € 90 in je tuin rondlopen"? en dat gekoppeld aan je idee dat wij alles beoordelen op wat we zelf mooi vinden. Het lijkt er op dat je antwoorden op andere vragen geeft die wij niet gesteld hebben. Dat beoordelen schat je ook helemaal verkeerd in.
Voor de goede orde: Wij beheren kunst voor de kunstenaars en wij werken daar ook voor. Wij zijn goedkoper dan welke galerie ook en dan zijn er ook aleen maar kosten als er echt iets verkocht wordt. Ook voor wat betreft opslag en verzekering hebben we speciale regelingen voor kunstenaars. Kan je allemaal nakijken op onze site www.lama-topart.com
Met vriendelijke groet.

Bericht: #30
07 apr 2011 13:15
Profiel

sorri alsnog : als dat alles waar is en u doelstelling is gefeliciteerd , ik heb veel werk . ik reageerde meer op deze gebeurtenissen hier op het fora . daar hoor ik niets positiefs maar als u andere dingen waar maakt , prachtig en als u behoefte hebt om paars , of tenminste overleg o.k. deze is eigenlijk niet te koop maar als u denkt daar een mooie prijs van te kunnen maken prima . hij is al meerder malen gevraagd en ook tentoongesteld dat weer wel . en wat betreft die tuin voor 90 euro . in antwerpen kun je een halve dag in een tuin verblijven bij mensen prive en dat kost dan 90 euro , er is wel een jacuzzi in de tuin , zouden die mensen in die flats rondom niet kijken denk je . tussen de flats ja daar is het met veel hoogachting adrieanus

Bericht: #31
21 apr 2011 20:41
Profiel

Beste Will & Gert,
Laat eens wat van jullie horen!!
Soms schiet 't me weer te binnen dat ik werk bij jullie heb,
stuur een mailtje of een bericht via FB
en dan hoor ik weer maanden niets.
Nòòit een mail met de stand van zaken,
nooit enige reacties.
" Bestààn ze nog uberhaupt wel?"" denk ik dan.
En langzaam komt er een wantrouwen omhoog.
Mocht in afzienbare tijd niets vernemen,
kom ik met een busje in Haarlem langs en
laad ik al mijn werken in et voilà: Fini.

Bericht: #32
14 nov 2013 04:27
Profiel

Hallo Stephan,
Ik zal je een mailtje sturen met wat meer uitleg. Deze is echter nogal persoonlijk en dat hoeft de hele wereld niet te weten.
Ik begrijp je reactie overigens.
Groet Will

Bericht: #33
18 nov 2013 14:15
Profiel
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 33 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2