Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 2 berichten ] 
 Kunstevent voor goed doel zoekt kunstenaars voor live-art 

Op 5 november organiseren wij, 10 studenten, een kunstevenement op de NDSM-werf te Amsterdam genaamd Boxed In-dia voor MIVA, een non-profitorganisatie. MIVA heeft verscheidene projecten waarin zij wereldverbeteraars in ontwikkelingslanden voorzien van onmisbare communicatie- en vervoersmiddelen. Een van de projecten van MIVA is Joseph.

Joseph haalt elke dag straatkinderen op in zijn schoolbus in India . Deze arme straatkinderen brengt hij dan naar zijn centrum waar zij onderdak en onderwijs krijgen. Omdat onderwijs voor straatkinderen cruciaal is voor een goede toekomst, redt Joseph zo'n 100 arme straatkinderen met zijn centrum. De bus van Joseph is nu helaas vervallen en niet meer veilig. Boxed In-dia probeert geld op te halen voor een nieuwe bus voor Joseph.

Op Boxed In-dia zullen verschillende kunstzinnige manieren zijn om geld te doneren aan Joseph. Zo is er een cursus mandela tekenen, tie-dye tasjes maken en henna laten zetten. Ook zal er de gehele dag live-art te zien zijn. Alle kunst van de live-art wordt geveild aan het einde van de middag. Gasten kunnen zo de gehele middag zien hoe de kunst gemaakt wordt en bij interesse meedoen aan de veiling.

Voor de live-art zoeken wij nog kunstenaars. Kent u of bent u iemand die aan dit goede doel mee zou willen helpen? Dan horen wij graag van jullie via een reactie op dit forum of in een mail naar subspotevents@gmail.com.

Bijlage:
afbeelding facebook-01.jpg
afbeelding facebook-01.jpg [ 3.86 MiB | 1873 keer bekeken ]

Bericht: #1
14 okt 2016 10:56
Profiel

Ik ben beeldend kunstenaar en zoals de rest van nederland geef ik graag aan goede doelen op het moment dat ik wat verdiend heb. Te vaak wordt aan kunstenaars gevraagd hun inkomen in te leveren voor de ideeen van een ander.
Als jullie studenten de tijd die jullie nodig hebben voor het organiseren van dit evenement eens bij alber heijn gaan werken en dat geld aan het goede doel geven? Dan hoef je kunstenaars niet lastig te vallen, sponsors niet te porren en dan doen jullie ECHT iets voor een ander.
Maar ja dat staat niet zo goed op je cv...

Bericht: #2
15 okt 2016 11:28
Profiel
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 2 berichten ]