Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 13 berichten ] 
 Wij zoeken nieuwe kunstenaars 

Wij zoeken nieuwe kunstenaars voor de door ons te organiseren tentoonstellingen, zowel groep als individueel. (dus geen galerieverhuur/ hanggeld) Wij zoeken voornamelijk kunstenaars die 2 dimensionaal werken.

De galerie ligt in het hartje centrum van Culemborg en is ongeveer 60 m2 groot. De courtage bij verkoop door ons is afhankelijk van het niveau / prijs en varieert tussen de 20% en 40% van de verkoopprijs. Als je geïnterfereerd bent, stuur dan een mailtje naar info@atelierdevries.com

Om in aanmerking te komen voor selectie hebben wij wel als harde eis dat de kunstenaar een kunstopleiding heeft gevolgd en afgerond. Daarnaast kijken we ook naar ervaring en het niveau.

Bericht: #1
02 jul 2015 09:44
Profiel

Is niveau alleen niet goed genoeg? Het gaat toch om het product?

Bericht: #2
03 jul 2015 08:46
Profiel

Zo is dat!

Bericht: #3
03 jul 2015 10:32
Profiel

Ik heb je een mail gestuurd.

Bericht: #4
03 jul 2015 12:10
Profiel

De ervaring leert dat mensen die bewust veel geld, moeite en tijd hebben gestoken in het volgen van een serieuze kunstopleiding over het algemeen op een aanzienlijk hoger niveau werken. Daar zijn die opleidingen ook voor. Ik wil niemand tegen het hoofd stoten maar de lat ligt bij ons hoog! Om te voorkomen dat elke hobbyist gaat mailen heb ik deze eis erin gezet. Natuurlijk zijn er autodidacten die er een succesvolle beroepspraktijk op nahouden. Deze kunstenaars zijn natuurlijk van harte welkom te reageren. ;)

Bericht: #5
03 jul 2015 13:28
Profiel

Dus ook autodidacten met een hoog niveau zijn welkom. Ik ken overigens beroepskunstenaars met een kunstopleiding en een succesvolle beroepspraktijk die bagger maken. De enig juiste eis zou moeten zijn dat er kwalitatief goede kunst gemaakt wordt.

Bericht: #6
03 jul 2015 13:37
Profiel

Ik heb niet echt zin in een discussie over wat goed is en wat niet. Over smaak valt gelukkig niet te twisten. Je hoort mij overigens ook niet zeggen dat een afgeronde opleiding per definitie garant staat voor kwaliteit. Maar wat jij bagger vindt, vind ik misschien fantastisch. :shock:

Bericht: #7
03 jul 2015 13:59
Profiel

Het gaat ook niet over een discussie over wat goed of slecht is. Dat bepaal jij voor je galerie. Je hanteert alleen de verkeerde criteria.

Bericht: #8
03 jul 2015 19:23
Profiel

Staan jullie ook of beurzen?

Bericht: #9
03 jul 2015 20:34
Profiel

Beurzen staan voorlopig niet op de agenda. De ontwikkeling van de galerie en haar niveau zijn cruciaal. Dus niks is uitgesloten. Een beetje stand op een beurs van niveau kost al snel meer dan € 10000,- en dat is voor ons even geen haalbare zaak.

Bericht: #10
03 jul 2015 21:19
Profiel

bijzonder gesprek :-)......succes allen

Bericht: #11
28 jul 2015 08:07
Profiel

nogmaals!
reageren zonder een nadrukkelijke academische opleiding of beroepspraktijk is zinloos! wij krijgen te veel reacties waar we niks me kunnen.

Bericht: #12
06 sep 2015 00:56
Profiel

Beste Henk, wat is het website-adres?

Bericht: #13
25 okt 2015 21:59
Profiel WWW
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 13 berichten ]