Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 4 berichten ] 
 Goed Gelukt 

Hallo allemaal!

Zoals sommigen van jullie al weten werk ik op dit moment aan een bijzonder project waarbij ik het veranderingsproces heb gefotografeerd van een transman.
Gedurende de afgelopen twee jaar heb ik iedere maan van deze man (voorheen vrouw) een portret gemaakt waardoor subtiele veranderingen werden vastgelegd.
Ook heb ik foto's gemaakt van bijzondere gebeurtenissen in zijn leven (huwelijk, reis naar Lourdes, operaties etc.) en van alledaagse zaken (de zwemclub, bezoekjes aan musea, werk en dergelijke).
De stand van zaken op dit moment is dat bij Ernst de baarmoeder, eierstokken en borsten zijn verwijderd. Volgens de wet mag hij zich nu man noemen.
De partner van Ernst is zwanger en hij zal dus binnenkort vader worden.
Van de gemaakte foto's wil ik een boek maken met de titel 'Goed Gelukt'.
Het verhaal begint op het moment dat wordt gestart met de hormoonbehandeling en eindigt bij het vaderschap van Ernst.
Het is de bedoeling dat het boek in het voorjaar van 2013 in de winkels ligt maar…. .....het maken ervan kost veel geld.
Daarom zoek ik mensen die dit project willen sponseren.
Dat kan door naar deze site te gaan:

http://www.voordekunst.nl/vdk/project/v ... n-transman

Je ziet daar o.a. een filmpje waarin je meer te weten komt over het project. Je ziet ook hoe je een bijdrage kunt leveren en wat daar tegenover staat.
Mocht je besluiten te doneren dan hou ik je regelmatig op de hoogte van de stand van zaken.
Verder zou ik het heel erg fijn vinden (ook als je niet wilt doneren) als je dit bericht doorstuurt naar andere mensen en het wilt verspreiden op facebook, twitter etc.
Alvast bedankt!

Grietje

Bericht: #1
24 sep 2012 16:54
Profiel

Update:

Even een berichtje om jullie te laten weten dat er nu, na 3 weken crowdfunding, 30 % van het streefbedrag is gedoneerd.
Ik kan (nog) niet van iedereen zien wie de goede gevers zijn en hoeveel er door ieder individueel is gegeven maar ik ben blij met ieder bedrag. Heel erg bedankt allemaal!

Er is nog meer goed nieuws. Ernst, de (trans)man over wie het boek gaat, is vader geworden van een supermooi dochtertje. Dat betekent dat de laatste foto's voor het boek nu zijn gemaakt met een blije vader en moeder. Esther, de partner van Ernst, is bezig met het schrijven van haar verhaal. Behalve veel foto's zal er dus ook wat achtergrond / inside informatie in het boek komen. Zelf ben ik ook bezig met het schrijven van mijn eigen stukje. Kortom, er wordt hard gewerkt.

Op 6 november zal ik in het Achterhoeks kunstcafé een presentatie geven die onder andere gaat over het boek 'Goed Gelukt'. Ik zal er vertellen over mijn manier van werken en over mijn ervaring met crowdfunding.
Iedereen is welkom vanaf 20.00 uur in Café Schiller, Prinsenstraat 4 te Aalten.

Er is nog veel meer geld nodig om dit project te laten slagen. Doneren kan nog steeds via deze link: http://voordekunst.nl/vdk/project/view/ ... n-transman

Zegt het voort! Verspreid dit bericht gerust onder je eigen vrienden via mail, facebook etc.

Bijlagen:
IMG_6025ak.jpg
IMG_6025ak.jpg [ 367.58 KiB | 4215 keer bekeken ]
Bericht: #2
11 okt 2012 15:35
Profiel

Beste mensen

Doordat de samenwerking tussen mij en de uitgever van mijn fotoboek ‘Goed Gelukt’ (verhaal van een transman) is stopgezet kan het boek op dit moment niet meer besteld worden. Mensen die al door middel van de bestelkaart hebben gedaan moet ik dus (voor korte tijd) teleurstellen.
Het goede nieuws is dat we toch doorgaan met het maken van het boek!
Binnenkort ga ik je nieuwe informatie sturen over hoe en wanneer het te koop is of waar je het kunt bestellen.
Mocht je een website en/of facebookpagina hebben waarop je de bestelinformatie hebt geplaatst, zou je deze dan weer willen verwijderen en bovenstaande boodschap willen plaatsen? Ik begrijp dat dit lastig is, excuus hiervoor.
Ook papieren bestelkaarten graag weggooien zodat deze niet meer gebruikt gaan worden.
Voor mensen die mijn project gesteund hebben via voordekunst.nl en die om die reden recht hebben op een boek vraag ik om nog iets meer geduld. Het boek komt er, maar door de gewijzigde omstandigheden gaat het waarschijnlijk wat langer duren. Ik houd je op de hoogte!

Groet,
Grietje

Bericht: #3
14 maart 2013 00:16
Profiel

En nu is het boek er dan toch, uitgegeven in eigen beheer.
Kijk maar op

www.goed-gelukt.nl

Bericht: #4
07 aug 2013 12:54
Profiel
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 4 berichten ]