Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 6 berichten ] 
 Expositieruimte tijdens opening Sociaal Cultureel Centrum 

In de week van 2 t/m 10 oktober wordt in Sociaal Cultureel Centrum Perron-3 te Rosmalen tal van culturele activiteiten georganiseerd naar aanleiding van de officiële opening van het centrum. Als porjectcoördinator ben ik op zoek naar kunstenaars die tijdens deze week een dag met eigen werk willen exposeren.

De openingsweek wordt thematisch ingedeeld waarbij elke dag een ander werelddeel centraal staat. Het programma omvat naast exposities ook dans workshops- en voorstellingen, muziekpresentaties, lezingen, filmvertoningen, theatervoorstellingen en tal van andere workshops en presentaties.

Per dag (13:00 tot 22:00) worden ongeveer 300 bezoekers verwacht in de leeftijd 25 tot 55. Er zijn ten minste 15 geschikte locaties voor hangend werk en er wordt een stand ter beschikking gesteld voor staand werk.

Geïnteresseerden kunnen contact opnemen via
info@marijnproducties.nl of telnr +31(0)6 16801243

Bericht: #1
21 sep 2009 15:56
Profiel

hoi Marijn,

zie dat ik te laat ben met mijn reactie, maar voor de volgende keer laat ik mijn gegevens achter.

ik ben student aan de kunstacademie in Arnhem en ben gesprecialiceerd in schilderkunst. ik zou het leuk vinden de volgende keer mee te doen. Misschien is er een keer ruimte voor een expositie.

Groetjes

Jolanda Roelofs
Zandstraat 31
5291 AL Nuland

jolandaroelofs@ziggo.nl

Bericht: #2
16 okt 2009 15:29
Profiel

Hallo.
Ik lees over de opening van Perron3, dat is alweer een tijd geleden Maar ik begreep dat er voortdurend geëxposeerd kan worden op die locatie. Is dat zo? Zou ik eens mogen komen kijken? Wellicht dat mijn serie PASSAGE of LAAGLAND wel goed in te passen is. Ik woon in Den Bosch, informatie over en een indruk van mijn werk vindt u op www.eduardlinders.nl .
Met vriendelijke groet,
Eduard Linders

Bericht: #3
03 mei 2010 16:23
Profiel

Goede Middag,
Nu pas lees ik het bericht over expositieruimte tijdens opening SCC te Rosmalen. Helaas te laat, maar ik ben wel benieuwd naar mogelijkheden om te exposeren. Mijn discipline : keramiek en beelden (brons en steen)
Vriendelijke groet, Gwen Conner
gwenconner.exto.nl

Bericht: #4
27 okt 2010 12:16
Profiel

Goedendag,

sorry dat ik via dit forumonderwerp reageer maar... ik heb ook een expositieruimte beschikbaar.
Helaas lukt het me niet om een nieuw onderwerp te plaatsen.
Mocht iemand interesse hebben:
06 17 968 089

Het is een unieke expositieruimte:
9 ramen aan de Oudegracht te Utrecht

Bericht: #5
21 aug 2011 00:04
Profiel

heb je nog wat meer informatie: kosten, grootte van de ramen, etc.?

Bericht: #6
21 aug 2011 09:28
Profiel WWW
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 6 berichten ]