|
|
jaaplos schreef: De meesten van ons zullen al heel gelukkig zijn met wat meters wand in een publieke ruimte zonder verdere tegemoetkoming Goeie analyse van wat er nou precies fout zit!
|
|
Bericht:
29 nov 2012 14:59
|
|
 |
|
|
en we doen t weer he? Iemand denkt ons een plezier te doen en krijgt een emmer extoshit over zich heen...
ik hoef ook niet zo nodig gratis spijkers, maar wie het wel wil, lekker doen!
_________________ Beeldend kunstenaar Hmmm ik ga maar weer eens schilderen
|
|
Bericht:
29 nov 2012 20:11
|
|
 |
|
|
inderdaad, wie wil, moet dat gewoon doen - en het zou jammer zijn als initiatiefnemers het forum/prikbord niet meer opgaan omdat ze een berg aan kritiek over zich heen krijgen,
het was al snel duidelijk wat er (niet) geboden werd, maar ook voor dit soort zaken is het prikbord; je hoeft hier niet op te reageren
_________________ Alles kan........, in principe...
|
|
Bericht:
29 nov 2012 22:58
|
|
 |
|
|
Zolang shitkunst in publieke ruimtes wordt gefaciliteerd omdat men weigert er voor financieel enigszins in tegemoet te komen en daardoor mijn vak als beeldend kunstenaar te grabbel wordt gegooid, voor iedere andere dienst kan wel betaald worden, zal ik, ondanks dat het voor mij al lang een gepasseerd station is, er tegen ageren. En dat is geen zure Exto taal, Mieke, dat is opkomen voor je beroepsgroep!
|
|
Bericht:
29 nov 2012 23:24
|
|
 |
|
|
en dat is waar,
en als men wil dat er kwaliteit aan de muren komt, zal voor kunstenaars - die zelfstandige ondernemers zijn - gewoon als voor iedere andere dienst betaald moeten worden, daarvoor is dan geen budget, wonderlijk genoeg, dus komt er weer hobby en knutselwerk aan de muren -
erg jammer,
goede kunst zou niet beperkt moeten zijn tot galeries - hier liggen juist de kansen voor een bredere markt; voor zowel de kunstenaars als het bedrijfsleven,
overigens zijn er wel bedrijven met een budget voor kunst,
_________________ Alles kan........, in principe...
|
|
Bericht:
30 nov 2012 00:17
|
|
 |
|
|
hansparlevliet schreef: Zolang shitkunst in publieke ruimtes wordt gefaciliteerd omdat men weigert er voor financieel enigszins in tegemoet te komen en daardoor mijn vak als beeldend kunstenaar te grabbel wordt gegooid, voor iedere andere dienst kan wel betaald worden, zal ik, ondanks dat het voor mij al lang een gepasseerd station is, er tegen ageren. En dat is geen zure Exto taal, Mieke, dat is opkomen voor je beroepsgroep! je hebt gelijk MAAR DAAR KAN DEZE VRIENDELIJKE EN EENVOUDIGE AANBIEDER NIETS AAN DOEN dus kafferen tegen iemand die het vriendelijk bedoelt is.... niet vriendelijk. start dan een topic.
_________________ Beeldend kunstenaar Hmmm ik ga maar weer eens schilderen
|
|
Bericht:
30 nov 2012 00:31
|
|
 |
|
|
Zie mijn eerdere post. hansparlevliet schreef: wij wachten gedwee af, Hermanus. Wil nog wel even rectificeren, sukkel moet sukkelig zijn, de persoon in kwestie is dit naar ik mag hopen slechts opgegedragen. En verder alle Miepen (m/v) val en aan en vervuil de wereld onder het mom van de kunst...
|
|
Bericht:
30 nov 2012 08:41
|
|
 |
|
|
micheldalemans schreef: Wie vindt het leuk om zijn of haar werk (in de vorm van schilderijen) gedurende ongeveer een half jaar te exposeren in een kliniek in Velp? Laat het mij weten als je interesse hebt! Ja, ik woon dichtbij in Zutphen en exposeer graag. Heb grote werken in uitbundige kleuren en die komen het beste uit tegen lange witte wanden Zie voor mijn werk: http://hemmechien.exto.nl vooral groep: grote werken en Avo's. en: http://picasaweb.google.com/hemmechien.heknip
|
|
Bericht:
31 dec 2012 14:49
|
|
 |
|
|
Ik heb liever dat mensen (gratis) van mijn werk kunnen genieten dan dat het stof verzamelt op een donkere zolder of erger nog dat ik moet betalen om te mogen hangen wat tegenwoordig helaas veel meer regel dan uitzondering aan het worden is. In mijn ogen dus een heel vriendelijk aanbod waar ik graag dankbaar gebruik van maak. Ik woon in Nijmegen dus ook lekker dichtbij. http://arnuda.exto.nlhttp://www.arnuda.com
|
|
Bericht:
15 jan 2013 00:32
|
|
 |
|
|
jeetje mina wat een haantjes allemaal. Als ik in de buurt van Velp woonde en ze zouden helpen mijn werk te vervoeren, op te hangen en ook weer thuis te brengen, zou ik dat doen. Ik ben al dertig jaar bezig en zal nooit stoppen met werken. Mijn werk hing door heel Nederland en daarbuiten, van bibliotheek tot musea enz. Tot nu toe geniet ik van de waardering van wie dan ook. Laat het niet ophopen in je ateliertje Jan!
|
|
Bericht:
27 jan 2013 15:59
|
|
 |
|
|
@ lidaallard Enigszins komisch je reactie, helpen, vervoeren, hangen thuisbrengen.. moet allemaal voor je gedaan worden. Ik zeg alleen dat voor niets de zon opgaat. Verder heb ik ieder jaar wel een aantal expo's in gerenomeerde of interessante ruimtes, dit ter informatie voor jou.
|
|
Bericht:
27 jan 2013 16:27
|
|
 |
|
|
dan zitten we op dezelfde golflengte toch?>
|
|
Bericht:
27 jan 2013 18:45
|
|
 |
|
|
Nee, ik heb het niet over haantjes.
|
|
Bericht:
27 jan 2013 19:38
|
|
 |
|
|
Hallo daar, is er nog behoefte aan mooie schilderijen die graag in de openbare ruimte opgehangen kunnen worden? Ik heb nog wel wat werken liggen/hangen.
Bijlagen:
Opmerkingen bij bestand: Zoiets bijvoorbeeld?
olijfboom korenveld.JPG [ 1.86 MiB | 3351 keer bekeken ]
|
|
Bericht:
02 maart 2013 17:39
|
|
 |
|
|
Dag, Het lijkt me leuk om in uw kliniek te exposeren in Velp, maar helaas kan ik uw profiel niet meer terug vinden. Op het forum zag ik ook dat er al veel reacties geweest zijn, ( waarvan helaas sommige nogal brutaal) dus misschien zoekt u niemand meer. Graag hoor ik nog van u. Mijn werk vindt u op http://hady.exto.nl/. Vriendelijke groet, Hadewych Roelofsen 0623468481
Bijlagen:
Floating1.jpg [ 220.07 KiB | 3326 keer bekeken ]
|
|
Bericht:
04 maart 2013 08:16
|
|
 |
|
|
janvanos schreef: Of een aankoop door het bedrijf.
Tja, ook de kunstenaar heeft een schoorsteen die moet roken. En alleen als er witte rook uit komt.
|
|
Bericht:
18 maart 2013 16:50
|
|
 |
|
|
Een hangvergoeding per schilderij lijkt me op zijn plaats.
|
|
Bericht:
18 maart 2013 16:52
|
|
 |
|
|
Jammer dat er hier mensen zijn die neerbuigend en agressief reageren op een goed bedoelde oproep. Deze mensen zien dit blijkbaar als een goede gelegenheid om hun frustratie over hun niet of slecht verkopende kunst te kunnen ventileren of zelf botvieren op een meestal argeloos iemand.
|
|
Bericht:
03 nov 2013 12:47
|
|
 |
|
|
aldershof schreef: Jammer dat er hier mensen zijn die neerbuigend en agressief reageren op een goed bedoelde oproep. Deze mensen zien dit blijkbaar als een goede gelegenheid om hun frustratie over hun niet of slecht verkopende kunst te kunnen ventileren of zelf botvieren op een meestal argeloos iemand. Ik denk dat juist mensen die hun werk NIET verkopen blij zullen zijn met zo'n oproep, ze kunnen het elders niet kwijt.
|
|
Bericht:
03 nov 2013 13:51
|
|
 |
|
|
hoi hoi ik heb 1 schilderij die je mag ophangen in velp. als je interesse hebt laat me weten.
|
|
Bericht:
16 nov 2013 17:58
|
|
 |
|
|
Dag ,
Lees nu jouw vraag pas : Als je nog behoefte hebt aan schilderijen /tekeningen dan wil ik graag wat exposeren
Ik hoor wel groet Edy
|
|
Bericht:
17 dec 2013 23:05
|
|
|