Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 46 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2  Volgende
 Kunst gezocht voor expositie 

Wie vindt het leuk om zijn of haar werk (in de vorm van schilderijen) gedurende ongeveer een half jaar te exposeren in een kliniek in Velp? Laat het mij weten als je interesse hebt!

Bericht: #1
25 nov 2012 20:35
Profiel

Wat schuift het?

Bericht: #2
25 nov 2012 21:45
Profiel

Wat zijn voorwaarden? Kunt u iets meer vertellen over de ruimte?

Bericht: #3
26 nov 2012 09:24
Profiel

Het idee is dat de kunstenaar zijn of haar kunst gratis mag exposeren in de door mijn bedrijf beschikbaar gestelde ruimte. Het kost u dus in principe niets en wie weet levert het uiteindelijk wel wat op.
Het gaat om diverse ruimtes in een kliniek (wachtruimte, spreekkamers, groepsruimtes, gangen). Er is plaats voor ongeveer 20 a 25 doeken. Er is een ophangsysteem aanwezig.

Bericht: #4
26 nov 2012 21:49
Profiel

Het is maar van welke kant je het bekijkt. Kijk je vanuit de kant van de kunstenaar dan heeft de kliniek gratis kunst hangen.

Bericht: #5
26 nov 2012 22:51
Profiel

Daarom,,, een kleine hangvergoeding lijkt mij niet irrationeel.

Bericht: #6
26 nov 2012 23:50
Profiel

Of een aankoop door het bedrijf.

Tja, ook de kunstenaar heeft een schoorsteen die moet roken.

Bericht: #7
26 nov 2012 23:51
Profiel

Maar Jan, je weet toch ook wel het is belangrijk voor je naamsbekendheid...dus..als ooit nog de ambities hebt om in Het Stedelijk te eindigen, hier is je kans. Graag of niet!

Bericht: #8
27 nov 2012 00:21
Profiel WWW

Ik denk dat Jan wacht op de vraag uit het Stedelijk. Maar hij realiseert zich mogelijk niet dat er dan een aantal tussenstappen nodig zijn...
Dus Jan, mocht je benadert worden door een vet-betalende expositieruimte die jouw werk graag wil laten zien, laat het ons dan weten. Wij zijn namelijk ook heel benieuwd naar die suikeroom.
Misschien in afwachting daarvan ook openstaan voor andere mogelijkheden...?

Bericht: #9
27 nov 2012 09:18
Profiel

Deze Jan draait al 30 jaar mee in het kunstcircuit en heeft ook in verschillende musea gehangen. Maar ondertussen wordt ik een beetje misselijk van al die leuke aanbiedingen om voor de kat z'n viool de wanden van een ander te versieren.
En beste Ine, je mist het sarcasme in de tegel van Hans.

Bericht: #10
27 nov 2012 11:27
Profiel

Vervelend dat je je misselijk voelt Jan. Sterkte en beterschap.
En ja, 30 jaar ervaring, daar kan ik natuurlijk niet tegenop....
Sarcasme is ook niet zo mijn stijl. Misschien dat ik daar over mee zal kunnen praten als ik ook 30 jaar meedraai?
Intussen is het hier natuurlijk ook weer zo dat niemand jou dwingt om bij een kliniek in Velp te exposeren. Je hoeft je dus niet aangesproken te voelen door de oproep.

Bericht: #11
27 nov 2012 11:40
Profiel

Dank je Jan,
Jij ook heel veel succes met je werk!

Bericht: #12
27 nov 2012 14:45
Profiel

graag gedaan.

Bericht: #13
27 nov 2012 15:18
Profiel

kunst gezocht en we krijgen tolerantie en respect. 30 jaar ervaring. Dus volwassen leeftijd bereikt neem ik aan......

Bericht: #14
27 nov 2012 16:30
Profiel

Maar ondertussen nog steeds geen antwoord op mijn alleszins redelijke vraag over hanggeld en/of aankoop.

Bericht: #15
27 nov 2012 20:16
Profiel

ik denk dat er best belangstelling voor is onder creatief bezige mensen, amateur- en hobbyclubs (ook op exto aanwezig) die graag eens ergens willen hangen;
die moeten dit prikbordbericht zien,

dat door profs/ lang meedraaiende kunstenaars niet heel blij wordt gereageerd, is goed voorstelbaar,

Bericht: #16
27 nov 2012 23:02
Profiel

't is belachelijk dat voor iedere leverancier betaald wordt, maar dat er voor wanddecoratie anders dan voor een reguliere latexaanbrenger geen enkele tegemoetkoming kan worden betaald. Laat je handel dan mooi egaal, of laat door miepen (m/v) je handel vormgeven. Word je belangrijk van..
Sukkel

Bericht: #17
27 nov 2012 23:47
Profiel WWW

Dag dames en heren ,

Ademloos gelezen!

Laat een kwestie als deze nu er ooit voor gezorgd hebben dat ik werd verwijderd vanwege het feit dat ik soortgelijke antwoorden gaf aan een ziekenhuis-dame als de hr. Parlevliet en de heer van Os.

Een met stomheid geslagen groet van Hermanus

Bericht: #18
28 nov 2012 21:07
Profiel WWW

wij wachten gedwee af, Hermanus.
Wil nog wel even rectificeren, sukkel moet sukkelig zijn, de persoon in kwestie is dit naar ik mag hopen slechts opgegedragen. En verder alle Miepen (m/v) val en aan en vervuil de wereld onder het mom van de kunst...

Bericht: #19
28 nov 2012 21:40
Profiel WWW

hermanus schreef:
Dag dames en heren ,

Ademloos gelezen!

Laat een kwestie als deze nu er ooit voor gezorgd hebben dat ik werd verwijderd vanwege het feit dat ik soortgelijke antwoorden gaf aan een ziekenhuis-dame als de hr. Parlevliet en de heer van Os.

Een met stomheid geslagen groet van Hermanus

Je kon er op wachten .. :) Het zit je wel dwars he Hermanus!

Bericht: #20
28 nov 2012 22:04
Profiel

Tja, dit forum blijkt toch, in plaats van 'prikbord gevraagd', een plek te zijn waar straatvechten de omgangsvorm is.
Verwijderen is koren op de molen: een negatieve reactie is ook een reactie.
Dom van me dat ik dat even was vergeten.
Dus, laat de straatvechters met elkaar vechten.
Ik hoop voor hen dat het slaan in het luchtledige hen niet te veel zal uitputten.
En helaas blijft de oorzaak van hun probleem gewoon bestaan.
De reactie op dit bericht zal dus ook voorspelbaar zijn.
Andere gebruikers van dit forum die hier ooit een oproep vinden die hen interesseert kunnen het best een privébericht sturen.
Dat houdt de communicatie vrij van stoorzenders.

Bericht: #21
29 nov 2012 12:38
Profiel

U mist nog steeds de essentie van deze discussie, jammer.

Bericht: #22
29 nov 2012 12:59
Profiel

Oude mannen die nog gepamperd willen worden.

Bericht: #23
29 nov 2012 14:08
Profiel WWW

De Tena is hier gelukkig nog niet nodig Jaap, verder snap ik je opmerking niet.

Bericht: #24
29 nov 2012 14:14
Profiel

janvanos schreef:
De Tena is hier gelukkig nog niet nodig Jaap, overder snap ik je opmerking niet.

Met pamperen bedoel ik: nog lekker lang verzorgd worden ........tot de Incontinentieluiers toe!
Anders gezegd: De meesten van ons zullen al heel gelukkig zijn met wat meters wand in een publieke ruimte zonder verdere tegemoetkoming

Bericht: #25
29 nov 2012 14:50
Profiel WWW
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 46 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2  Volgende