Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 4 berichten ] 
 illustrators gevraagd voor mijn verhalen 

Verhalen om te vertellen, om voor of om zelf te lezen en te illustreren. Opmerkelijke, ontroerende, realistische en spannende verhalen, waarover ‘nagedacht en nagepraat’ kan worden, en die geïllustreerd kunnen worden. En dat voor de prijs van een ‘brood’ !
Bij mijn verhalen 'mis' ik echter illustraties, en daarom ben ik op zoek naar enthousiaste tekenaars, die het leuk vinden om verhalen te illustreren. Dat kunnen deelnemers van teken en schildercursussen zijn, en andere enthousiaste (hobby) tekenaars en schilders zijn.
De eerlijkheid gebiedt mij wel om te melden dat ik geen vergoeding kan bieden, maar wel publicatie op mijn Facebookpagina, en desgewenst op Pinterest. Hopelijk kan dit een mooie 'teken en schilder' uitdaging opleveren.Mijn bedoeling is om een ‘win-win’ situatie te creëren; met publicatie voor illustrators, die een verhaal kopen bij Knoowy, en voor mij leuke illustraties en meer naamsbekendheid.
Het is mijn bedoeling om illustrators aan te moedigen om hun fantasie en creativiteit ten volle te benutten. Ik heb echter één kanttekening: Geen karikaturen! Mijn verhalen lenen zich qua genre niet voor karikaturen.
Qua genre zijn mijn verhalen het beste te omschrijven als realistische verhalen, waarin ik sociale/maatschappelijke thema’s behandel en waarin mensen centraal staan. Ik kies hierbij dikwijls voor verrassende ontknopingen en een ‘open’ einde. De verhalen zijn geschikt voor volwassenen en jongeren vanaf circa 12 jaar.

https://www.facebook.com/DeVerhalenkoerier?ref=hl

https://www.knoowy.com/search/subcatego ... oeken.html

Bijlagen:
Wilhelm_von_Diez_Postkutschenreise.jpg
Wilhelm_von_Diez_Postkutschenreise.jpg [ 28.32 KiB | 3360 keer bekeken ]
Bericht: #1
25 apr 2013 19:52
Profiel

Gratis , weer eens.
Eigenlijk enig idee hoeveel uur er gemiddeld in zo'n schilderij gaan zitten, dat je als ' illustratie' plaatst. Je neemt je eigen verhalen ook niet serieus, als je geen geld wilt uitgeven aan goede illustraties.

Bericht: #2
25 apr 2013 20:03
Profiel

Beste Mieke, Bedankt voor je reactie, en ik begrijp en respecteer je argumenten. Ik waardeer je eerlijkheid in dezen. Net zoals jij en collega kunstenaars heb ik ook veel tijd en energie gestoken in mijn verhalen. Ik vind het wel eerlijk en duidelijk om te vermelden dat ik geen vergoeding kan bieden, maar wel publicatie op mijn Facebookpagina. Ik 'mik' dus vooral op cursisten en (hobby) tekenaars.Er is bovendien op Facebook ook een teken en schildergroep van doorgaans (hobby) tekenaars, die hun tekeningen op Facebook plaatsen en waarop gereageerd kan worden. In ieder geval spoort je reactie mij aan om mijn advertentie nog eens heel kritisch te bekijken.

Bericht: #3
25 apr 2013 20:21
Profiel

Een goed illustrator is iemand je verhaalt leest, aanvoelt en aanvult. Dat is echt wel wat meer dan ergens een tekeningetje bijmaken.

Bericht: #4
25 apr 2013 20:39
Profiel
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 4 berichten ]