|
|
We zoeken een creatieve kunstenaar die voor ons wil proberen bruidsschoenen te beschilderen. Een klant van ons kwam op het idee door de Canadese site: www.figgieshoes.comWe vonden dit zo'n leuk en origineel idee! Ik denk dat er veel bruidjes zijn die unieke en originele schoenen willen. Het idee is als volgt: We zetten een beschilderd paar voorbeeld schoenen in onze winkel en op onze site. De klant koopt bij ons de 'lege' witte schoenen en laat ze in opdracht van de kunstenaar beschilderen. De schoenen die we verkopen zijn van satijn. Ik hoor graag jullie reacties en eventueel tips of leuke ideeen.
Bijlagen:
Opmerkingen bij bestand: Voorbeeld Figgie shoes
figgie-3.jpg [ 164.43 KiB | 4766 keer bekeken ]
|
|
Bericht:
26 sep 2012 19:52
|
|
 |
|
|
Doe me een lol zeg.
|
|
Bericht:
26 sep 2012 21:47
|
|
 |
|
|
janvanos schreef: Doe me een lol zeg. Hoezo? Kitsch? Je hóéft er geen kitsch van te maken. Waarom heb je niet gereageerd tegen kunst op trams of auto's?
|
|
Bericht:
27 sep 2012 09:53
|
|
 |
|
|
ik vraag me alleen af, hoe serieus dit is. als je de persoon in kwestie aanklikt krijg je deze kromme zin: desbetreffende kunstenaars en mogen niet gebruikt worden zonder schriftelijke toestemming. en verder niets.
_________________ Beeldend kunstenaar Hmmm ik ga maar weer eens schilderen
|
|
Bericht:
27 sep 2012 10:27
|
|
 |
|
|
Ik heb me gisteren avond aangemeld op dit forum. Ik zou niet weten waarom die zin komt als je op mij klikt. We zijn een bruidsmodewinkel in Dordrecht (La Nova Bruidsmode). Zeker serieus bedoeld. We vinden dit een leuk idee alleen nog niet uitgedacht verder. Daarom een berichtje op een forum. Misschien hebben kunstenaars hier leuke ideeen over. De foto is slechts een voorbeeld hoe de dame in Canada het doet. Het is zeker niet de bedoeling dit precies te kopieren. Het lijkt me juist zo leuk dat een kunstenaar in zijn/haar eigen stijl hier een draai aan kan geven Je kunt altijd contact opnemen via de mail: info@lanova.nl
|
|
Bericht:
27 sep 2012 11:47
|
|
 |
|
|
Wat een opluchting, we hoeven niet te copiëren. Het komt vast allemaal goed.
|
|
Bericht:
27 sep 2012 22:20
|
|
 |
|
|
Beste Jan van Os, Al vind je het niks, waarom moet je dan zo negatief reageren? Er zijn naar alle waarschijnlijkheid best mensen te vinden die dit leuk vinden om te doen. Hoe zou je het vinden als zij zo reageren op een oproep die jij plaatst? Ine
|
|
Bericht:
28 sep 2012 09:46
|
|
 |
|
|
Exto pretendeert een kunstenaars site te zijn... Laat mij alsjeblieft de schijn ophouden dat het zo is.
|
|
Bericht:
28 sep 2012 18:22
|
|
 |
|
|
Ja Jan, de wereld heeft vele kanten, zoals je zelf zegt. Misschien is dit één van die dualiteiten. De wereld zit vol met dingen die ons als individu niet aanspreken. Dat wil niet zeggen dat we het meteen moeten veroordelen. Niemand dwingt je om bruidsschoenen te ontwerpen als dat je niet aanspreekt. Laat een ander in z'n waarde als die het wel leuk vindt om te doen. Ook een kunstenaar kan z'n talenten inzetten voor een dergelijke toepassing en mag zich daarna nog steeds kunstenaar noemen. Ook als het jou niet aanspreekt.
|
|
Bericht:
29 sep 2012 09:24
|
|
 |
|
|
,... ik vind het anders net iets voor jou Jan 
_________________ Alles kan........, in principe...
|
|
Bericht:
29 sep 2012 12:37
|
|
 |
|
|
apus schreef: ,... ik vind het anders net iets voor jou Jan  Ja, ik zie hem al geknield zitten om het muiltje van Assepoester aan het elegante voetje te schuiven. Het is de bedoeling dat je het eerste paar gratis doet. Die komen dan in de etalage te staan. Als er veel kunstenaars reageren....
|
|
Bericht:
30 sep 2012 10:59
|
|
 |
|
|
Gratis! Het wordt steeds leuker.
|
|
Bericht:
30 sep 2012 19:00
|
|
 |
|
|
Wie de schoen past trekke hem aan.
Misschien vind iemand dit een top-idee, dat kan en die mogelijkheid is er dus.
Vrijheid Blijheid
_________________ De kleinste afstand tussen twee mensen is een glimlach
|
|
Bericht:
20 nov 2012 17:22
|
|
 |
|
|
Ik vind dit wel leuk: sterker nog, ik heb al eens een colbert voor iemand met de hand beschilderd (zie werk in opdracht op mijn pagina). Ik heb de speciale verf dus ook nog eens op voorraad... Je mag contact met mij opnemen!
|
|
Bericht:
11 apr 2013 05:06
|
|
|