Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen



Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 
 schildercursus de huid 

Berichten: 328
Ik ben een nieuwe schildersgroep begonnen op de dinsdagmorgen van 10 tot half een.Tijdens die lessen leer ik de cursisten hoe een schilderij op te bouwen en alles wat daarbij komt kijken zoals: welk beeldmateriaal te gebruiken, hoe een tekening op te zetten, welke keuzes maak je qua compositie, onderschildering, glaceren, kleurgebruik warm en koud etc.

1 x per jaar wil ik ook een expositie organiseren met de resultaten van de leerlingen. Dan kijken we ook naar hoe stel je een tentoonstelling samen en wat komt er allemaal kijken bij een opening.

Er is nog plek op de dinsdagmorgen en bij genoeg aanmeldingen wil ik een groep op de dinsdagmiddag starten van 1 uur tot half 4. Je kunt me een mail sturen om op de wachtlijst gezet te worden.
Ook kun je een combinatie maken van de ochtend en de middag zodat je lekker de hele dag kunt werken.

De kosten bedragen een introductie tarief van 240 euro voor 12 lessen een dagdeel incl BTW excl materialen.

De cursus is voor gevorderden en beginners!

De locatie is in de Broedplaats Maas en Waal op de nieuwstraat 10 in Dreumel.] Land van Maas en Waal]

https://www.facebook.com/BroedplaatsMW/


Voor meer vragen mail me gerust of bel: 0651247598

tot horens!


Bijlagen:
klein.jpg
klein.jpg [ 1.26 MiB | 37288 keer bekeken ]
Bericht: #1
08 maart 2018 12:13
Profiel
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten



Zoek naar:
cron
Powered by phpBB