Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 4 berichten ] 
 ijzeren piramyde,bouwkundige tekenaar . 

In het idee, een twee jaar durende werktijd dat hoop ik te krijgen, een ijzeren rots , meerdere originele, bevestigde ijzeren prefabrikaat ,aan n frame per originele koppelstukken met aanwezige schroeven en bouten , heel wat te tekenen. De benodigde prefabrikaat( fietsen recyceled ). Hoe ? Wat ik wil maken hier bij: de zoekende mens is n kunstenaar , omgeving. daarbij mijn Vervoer is mogelijk, in overleg met Gemeentes, daar weet genoegens des Polders, ondergetekend u dus van. Meedenken is ook welkom bij n piramide van bicicles.Werkplaats is geplaatst.
liever hier geen reacties. Inschrijving vanaf 21 mrt. patvandewiel@versatel.nl ps( geen uitvoerder.)ben jij deze monitoring artist..

Patrick.

Bericht: #1
23 jan 2018 19:50
Profiel WWW

Ik vermoed hier een prachtig idee. Maar nu is het echt nodig, dat je even een tolk inschakelt.

Bericht: #2
23 jan 2018 20:47
Profiel

miekevanzundert schreef:
Ik vermoed hier een prachtig idee. Maar nu is het echt nodig, dat je even een tolk inschakelt.

Verzamelaars ,van uw weggegooide led lampjes denkt iedereen aan schoonmakers , en ronselen.wanneer het te pas komt, is elektrotechnische serieschakeling mogelijk, een reden of perspectief dat biedt u exto- Verlichten , , "deze mens " lukt het niet dat weer goed te maken. Daarom wie o wie? er vooral omdat , het misschien dan wel lukken gaat ,hier mijn spijkerschrift ,aandachtigheid geven wil.
groeten patrick.

Bericht: #3
23 jan 2018 22:14
Profiel WWW

Hoi Patrick, succes met je zoektocht ;-)

Bericht: #4
23 feb 2018 14:44
Profiel WWW
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 4 berichten ]