Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 2 berichten ] 
 Workshop Portrettekenen 24 juni, Breukelen 

Zaterdag 24 juni - KIJKEN EN BEKEKEN WORDEN 11.00 tot 14.00 uur
Portrettekenen voor jong en oud. Moeder-dochter, man-vrouw, oma-kleinkind, vriendinnen, vader-zoon; jullie tekenen elkaar. Wij helpen jullie met de eerste stappen. Tijdens deze workshop vertellen de kunstenaars over hun manier van werken, het portrettekenen en is er tijd om hun vragen te stellen. Kom en beleef hoe leuk dit is!
Onder begeleiding van: (v.l.n.r.) Ingrid Jansen > ingridjansen.nl, Marloes Molenaar > marloesmolenaar.nl en Liesbeth Romeijn > liesbethromeijn.nl
Opgeven bij Liesbeth Romeijn: 06 12460764 of liesbeth.romeijn@planet.nl

Workshops voor kinderen en volwassenen - geen kosten, wel even aanmelden... 4 zaterdagen van 11.00 tot 14.00 uur in de Pauluskerk Breukelen, Straatweg 37

Bericht: #1
05 jun 2017 11:00
Profiel

hofwerke schreef:
Zaterdag 24 KIJKEN, BEKEKEN WORDEN https://www.mokkenbedrukken.com/

Portrettekenen voor jong en oud. Moeder-dochter, man-vrouw, oma-kleinkind, vriendinnen, vader-zoon; jullie tekenen elkaar. Wij helpen jullie met de eerste stappen. Tijdens deze workshop vertellen de kunstenaars over hun manier van werken, het portrettekenen en is er tijd om hun vragen te stellen. Kom en beleef hoe leuk dit is!
Onder begeleiding van: (v.l.n.r.) Ingrid Jansen > ingridjansen.nl, Marloes Molenaar > marloesmolenaar.nl en Liesbeth Romeijn > liesbethromeijn.nl
Opgeven bij Liesbeth Romeijn: 06 12460764 of liesbeth.romeijn@planet.nl

Workshops voor kinderen en volwassenen - geen kosten, wel even aanmelden... 4 zaterdagen van 11.00 tot 14.00 uur in de Pauluskerk Breukelen, Straatweg 37

Oh wat vet, ik en mijn dochter houden allebei heel erg van tekenen. Dit gaan we dan ook zeker doen. Toen ik nog in Bergen Op Zoom woonde, heb ik ook zoiets dergelijks gedaan. Dat was zeer aan te raden. Ik hoop dan ook dat dit zo'n zelfde en misschien nog wel leukere ervaring zal zijn.

Bericht: #2
06 jun 2017 07:41
Profiel
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 2 berichten ]