Dag,
Na verschillende succesvolle beeldhouw-workshops in Zuid-Frankrijk mag ik u ditmaal uitnodigen voor een volgend avontuur in TOSCANE. Graag hoor ik van u!
Hartelijke groeten,
Peter van Borssum Waalkes
De beeldhouw-workshop PRIMAVERA-TOSCANE
van do. 2 mei tot en met do. 9 mei 2013
Voor de workshop maken we gebruik van de faciliteiten van het landgoed 'Escaia' in de buurt van Volterra. Na het inchecken maken we kennis met elkaar en de omgeving,
De cursus begint met het zelf uitzoeken van de steen in de Albast-groeve op het landgoed. Na de lunch is er gelegenheid voor instructies en wordt de werkplek ingericht en kan het beeldhouwproces starten. De daarop volgende dagen kan er van 10.00 tot 17.00 uur onder begeleiding worden gewerkt, onderbroken door een uitgebreide lunch. Uiteraard is een ieder ook vrij om te genieten van de prachtige omgeving, of op excursie te gaan.
Donderdag 9 mei klaar maken voor vertrek.
Kosten:
logies 350 euro op basis van halfpensioen
beeldhouwworkshop 450 euro, incl. steen, gebruik gereedschap, uitgebreide lunch en drinken.
Aanmelden:
info@petervanborssumwaalkes.nlBereikbaarheid: Vanaf Haarlem is het ongeveer 1400 km rijden Je kunt ook vliegen naar Pisa vanaf waar wij transfer regelen naar Escaia en terug.
Bel, 06-40735438 of bezoek mijn NIEUWE website,
http://permalinks.nl/if voor meer informatie en voorwaarden.