Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 5 berichten ] 
 Goed Gelukt. Verhaal van een transman. (fotoboek) 

Beste mensen

De voorverkoop van mijn nieuwe boek ‘GOED GELUKT’ (verhaal van een transman) gaat NU van start!
De verwachting is dat het boek in april in de winkels zal liggen maar nu kun je het alvast bij voorinschrijving met korting kopen. Je betaalt dan geen 34 euro maar 27,50.

Sla je slag want het gaat echt een gaaf boek worden.

In de bijlage vind je een bestelkaart. Je kunt hem printen, (foto er af knippen) en gratis opsturen.

Wil je liever een 'echte' kaart, stuur me dan even je adres dan zorg ik dat je er een (of meer) krijgt.

Aan de mensen die een boek krijgen omdat ze via voordekunst.nl dit project hebben gesponsord wil ik vragen om je adres naar me te sturen. Ik zorg dan dat het boek bij je thuis wordt gebracht of wordt opgestuurd.

In mei zal er een boekpresentatie zijn met daaraan gekoppeld een tentoonstelling in restaurant Goed Proeven te Arnhem. Meer info volgt.

http://www.voordekunst.nl/vdk/project/v ... n-transman

Bijlagen:
BESTELKAARTkopie.jpg
BESTELKAARTkopie.jpg [ 1.39 MiB | 3968 keer bekeken ]
Bericht: #1
21 feb 2013 18:32
Profiel

Beste mensen

Doordat de samenwerking tussen mij en de uitgever van mijn fotoboek ‘Goed Gelukt’ (verhaal van een transman) is stopgezet kan het boek op dit moment niet meer besteld worden. Mensen die al door middel van de bestelkaart hebben gedaan moet ik dus (voor korte tijd) teleurstellen.
Het goede nieuws is dat we toch doorgaan met het maken van het boek!
Binnenkort ga ik je nieuwe informatie sturen over hoe en wanneer het te koop is of waar je het kunt bestellen.
Mocht je een website en/of facebookpagina hebben waarop je de bestelinformatie hebt geplaatst, zou je deze dan weer willen verwijderen en bovenstaande boodschap willen plaatsen? Ik begrijp dat dit lastig is, excuus hiervoor.
Ook papieren bestelkaarten graag weggooien zodat deze niet meer gebruikt gaan worden.
Voor mensen die mijn project gesteund hebben via voordekunst.nl en die om die reden recht hebben op een boek vraag ik om nog iets meer geduld. Het boek komt er, maar door de gewijzigde omstandigheden gaat het waarschijnlijk wat langer duren. Ik houd je op de hoogte!

Groet,
Grietje

Bericht: #2
14 maart 2013 00:16
Profiel

interessant. zag ik een intervieuw met hem in de volkskrant?

Bericht: #3
14 maart 2013 08:43
Profiel

Dat was een andere transman Mieke. Hij heeft een boek geschreven. Ik maak een fotoboek. Andere benadering, andere man.

Bericht: #4
14 maart 2013 18:27
Profiel

En nu is het boek er dan toch!
Uitgegeven in eigen beheer.
Kijk hier maar:

www.goed-gelukt.nl

Bericht: #5
07 aug 2013 12:55
Profiel
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 5 berichten ]