Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 3 berichten ] 
 'Beeld op stam' uit uw dode boom? 

Tijdens LekArt 2012 heb ik in Culemborg van een dode boom een 'beeld op stam' gemaakt, met de voeten stevig in de grond verankerd. Bekijk het voorbeeld op YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=T-xDhyqmW7s
Erg leuk om te doen, en een mooie mogelijkheid voor wie nog geen afscheid van zijn dode boom kan nemen en/of een mooi beeld in de tuin wil.

Mijn werkwijze is dat ik met een stuk hout, ook een boom, aan de slag ga zonder precies te kunnen zeggen wat het wordt. Het beeld ontstaat al werkendeweg. Maar ik bepreek graag vooraf met de opdrachtgevers wat hun wensen zijn en zal daarmee zo veel mogelijk rekening houden.

Stuur een mail naar deverbeelding@online.nl om te overleggen over de mogelijkheden.

Bijlagen:
Opmerkingen bij bestand: het eindresultaat
P9260072.JPG
P9260072.JPG [ 833.85 KiB | 2008 keer bekeken ]
Bericht: #1
17 okt 2012 16:49
Profiel

Bart, het is weer een heel bijzonder werk geworden.
Bomen daar heb ik ook iets mee en ik hoorde onlangs dat mijn opa dat ook al had.
Als er ergens een boom werd geplant of omgezaagd of aan gewerkt dan was hij erbij.
Heb hier al een jaar of drie een gestorven knot-accacia liggen. Heb altijd het plan gehad daar wat mee te gaan doen. Ga er nu toch maar eens werk van maken. Dank voor de inspiratie.

Bericht: #2
17 okt 2012 16:56
Profiel

Graag gedaan Peter. Altijd mooi als mensen geïnspireerd worden om zelf iets met een stuk hout te gaan doen. Hoevelen het ook daadwerkelijk gaan doen weet ik niet, maar ik hoor het vaak!

Bericht: #3
17 okt 2012 20:13
Profiel
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 3 berichten ]