Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 4 berichten ] 
 aangeboden, vakantiehuisje/atelier te huur 

IDEAAL
VAKANTIEHUISJE TE HUUR IN BRETAGNE

Marij Man
heeft al 21 jaar een vrijstaand zes persoons (of meer) vakantiehuis
(traditioneel vissershuisje)
in het noordelijkste kustgedeelte van Bretagne: Côte d’Armor
Dat ligt aan het Kanaal en heeft een subtropisch klimaat.
Momenteel bloeit daar de mimosa en de camelia in onze tuin.
Het huis staat in een dal aan de oever van het riviertje Le Guindy; een getijdenlandschap met 1000 meter tuin met inclusief een praktische atelierschuur. Op ong. 8 kilometer afstand van misschien wel de mooiste en ruigste rotskust van Europa met grote en kleine baaien en witte zandstranden. Graniet Rose en Graniet Jaune: ronde en puntige fotogenieke steenformaties. Azuurblauwe zee, maar bij ruig weer óók fantastisch. Groot verschil tussen eb en vloed met eilandjes waar je met eb zo naar toe kunt lopen. Visliefhebbersparadijs. Vogelreservaten.
Dichtstbijzijnde grote plaats (de bakker) is Treguier met de beroemde Gothische kathedraal voor st. Ives = 3km.
Heel veel recreatiemogelijkheden vlakbij. Zelfs betaalbare paardrijlessen voor kinderen en/of volwassenen. Natuurlijk niet te vergeten de mysterieuze menhirs, dolmens en de fascinerende bretonse cultuur. Overal georganiseerde muziek festivals (ook veel jazz) en typische bretonse dans en eet feesten. Culinaire streek-specialiteiten.
Uiterst vriendelijke bevolking; waarvan de jongere generatie de Engelse taal goed kan verstaan en spreken.

400 EURO PER WEEK all.in.

Inlichtingen: cor.vanmelle@tiscali.nl
of via de site van Marij Man:
waar overigens diverse schilderijen te zien zijn die daar ter plekke zijn gemaakt.

Bericht: #1
09 maart 2011 10:39
Profiel

bijna gratis werken in de tuin , dicht bij belgie en gezelligge mensen dieren vrienden polen en opvanghuis verslaafden . landbouw streek kampings . zondags open winkels . gemeente die zelf doet wat ze wil . wat wil je nog meer . over de prijs valt te twisten . over het eten ook . china terks of grieks kan ook . golbanen twee dichtbij . wouwse plantage en brasschaat , bergen op zoom twee kilometer verder . fiets gemeente dat wel . oude legerplaats . streekgerechten . verschrikkelijke beelden ook te zien . oude oorlogse rommel . oud gereedschap oude boeren wonnig , zelf denk ik dat dit niet waar is daar er een collega jager in woonde , had wel mooie jachthond . vooral ook veel eigen werk maar in overleg doe ik die even weg . en zo kan ik wel doorgaan of zit ik op de verkeerde zender , hier zitten wel makelars hoor . die doen niet graag zwart . maar wat je binnen niet zegt horen ze buiten ook niet . ik ben niet de slimste maar wel de goedkoopste . het eten mag eerst gerust geschilderd worden , warme gerechten je doet maar waar je zin in hebt . en dan nog de peperbus , markiezenhof en nog veel meer . ja er is zelfs een stadsgids . voor een paar centen . mooi hotel ook met in de toekomst kelder onder gemeentehuis , vlak bij mijn geboorte dorp . landgoed wouwse plantage niet vergeten . alleen als het open is mag je overal komen en anders op de aangegeven paden . en manege met wel tweehonderd paarden . leverde ook paarden aan de slachterij . dus ze zijn goed . ook nog metaal bewerken kan ook , kun je wel krampen van in de vingers tot en met krijgen, dat zul je wel voelen . sta ook op zoekertjes dat weer wel dus als je wilt stoefen b auw mijn vingers sorrjjioovd;b ij de buren leg de advertentie maar op de tafel

Bericht: #2
12 maart 2011 20:26
Profiel

Opschepper.
Ja je hebt altijd baas boven baas. Of wou je soms een keertje ruilen?
of logeren? Van mij mag t hoor.
Trouwens Calder heeft bij ons vlak bij heel lang gewerkt.Troef!!
Maar wij hebben ook altijd een jachthond mee. Die helemaal niet weet hoe t moet, want hij heeft t van ons nooit geleerd. Het is een duitse staander die Braque heet. En als je hem roept dan komt ie niet.

Bericht: #3
15 maart 2011 10:17
Profiel

whow,..klinkt goed.... ik ga het onthouden..

Bericht: #4
04 mei 2011 07:27
Profiel WWW
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 4 berichten ]