Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 3 berichten ] 
 Workshop schilderen in het kunstenaars dorp Ubud in Bali 

Wanneer u naar Bali gaat en U wilt tijdens uw vakantie een workshop schilderen, vraag dit dan vroeg van tevoren aan.
Ik woon en werk op Bali en geef af en toe workshops schilderen waar het niet gaat om het eind resultaat maar om het doen. Schilderen met je handen en met hart en ziel. Overgave op het doek en laten komen wat komt. Het gaat om de beleving van het proces. Als er toch een kunstwerk tevoorschijn komt is dat meegenomen maar niet het doel.
Een workshop duurt maximaal 4 uur en is incl een lunch tussendoor, drinken, olieverf en schildersdoek. En u gaat waarschijnlijk met een emotionele herinnering terug naar huis en met een kunstwerk van eigen hand. Kosten 100 euro en zeker twee weken vantevoren aanvragen via emilesvv@hotmail.com zie ook de website www.emilesvv.com

Bericht: #1
09 okt 2011 02:18
Profiel

Nog een aanvulling. Ik geef de workshops in Ubud mocht u elders verblijven in Bali dan kan ik u laten halen en mocht u overnachting willen kan dat ook geregeld worden in Ubud. De workshop geeft mensen een handreiking hoe te beginnen en ook vast zittende kunstenaars en studenten in opleiding kunnen zich openen middels deze bevrijdende manier van werken.
Mocht u daarna een workshop willen met een plaatselijke balinese kunstenaar dan kan ik u verwijzen.
emilesvv@hotmail.com

Bericht: #2
09 okt 2011 02:25
Profiel

sorry, net ff niet te doen op de fiets...

Bericht: #3
09 okt 2011 07:43
Profiel
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 3 berichten ]