|
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 1 bericht ] |
|
|
|
Professioneel beeldend kunstenaar en bevoegd docent biedt zich voor een seizoen aan armlastige instelling of groepje aan (om weer ervaring op te doen). Uitsluitend regio-020, in goed geoutilleerde werkplaats en tegen onkosten vergoeding. Ik heb nu redelijk wat tijd om iets te doen waar mijn passie ligt, namelijk de beeldende kunst en het overbrengen. Mijn voorkeur gaat uit naar doelgroep volwassen voor zowel beginners als gevorderden. Voor langer lopende cursussen (±12x), maar ook voor korte workshops. De technieken waarin ik les zou willen geven zijn; Model en Portret tekenen/schilderen, Aquarel (landschap), Olieverf / Acryl / Collage; div. onderwerpen, Stilleven. Maar ook grafische technieken; Hoogdruk, Etsen, Zeefdruk. Ik wil het liefst in een goed geoutilleerde werkplaats maar kan eventueel ook zelf iets opzetten. Maar altijd 100% kostendekkend (ook tegen 100% reiskostenvergoeding). Binnen Amsterdam, ik heb geen auto. Ik ben een 52 jarige praktiserend semi-professionele Beeldend Kunstenaar. Ik heb een afgeronde kunstopleiding en een pedagogisch didactische aantekening en ben in vele technieken thuis. U mag mij ook op een eventuele inval lijst plaatsen.
Mocht u geïnteresseerd zijn dan hoor ik gaarne wat van u.
Hoogachtend, Ronald Ubels
|
|
Bericht:
08 aug 2009 21:06
|
|
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 1 bericht ] |