Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 2 berichten ] 
 Tot inspiratie komen, rust, beeldhouwen in Noord Italie. 

Bij Tra Mare e Monti, in een puur Italiaans dorp in Noord Italie kun je in eigen Ateliertuin actief zijn. Beeldhouwen in Albast, werken met Ardesia, Vormgeven in Mozaiek, werken met andere karakteristieke Italiaanse materialen.
De Ateliertuin biedt uitzicht op de Arroscia Vallei in al haar oorspronkelijkheid, schoonheid en rust.
Het werken in materiaal is exclusief voor gasten bij Tra Mare e Monti, dus geen groete groepen. Wil je met partner, collega, vriend/vriendin(en)beeldhouwen, wandelen, schetsen behoort dit tot de mogelijkheden.
Voor meer gedetailleerde informatie nodig ik je uit te kijken op www.BalansinBeeld.com of bij www.ActiefinLigurie.nl

Bericht: #1
01 feb 2019 16:40
Profiel WWW

karinmpl@icloud.com schreef:
Bij Tra Mare e Monti, in een puur Italiaans dorp in Noord Italie kun je in een open Ateliertuin actief zijn. Beeldhouwen in Albast, werken met Ardesia, Vormgeven in Mozaiek,
De Ateliertuin biedt uitzicht op de Arroscia Vallei in al haar oorspronkelijkheid, schoonheid en rust.
Op deze plek kun je experimenteren en word je individueel begeleid, dus geen groete groepen. Wil je met partner, collega, vriend/vriendin(en)beeldhouwen, wandelen, schetsen behoort dit tot de mogelijkheden. Voor overnachtingsmogelijkheden zijn er mogelijkheden in het dorp en/of vallei. Voor info neem contact met me op : karinmpl@icloud.com
Voor meer algemene informatie nodig ik je uit te kijken op http://www.BalansinBeeld.com of bij http://www.ActiefinLigurie.nl

Bericht: #2
01 feb 2019 17:06
Profiel WWW
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 2 berichten ]