|
|
_________________ http://geen-gemuts-op.exto.nl/
|
|
Bericht:
07 apr 2011 13:41
|
|
 |
|
|
Okee, regel het maar!
_________________ vooral op facebook
|
|
Bericht:
07 apr 2011 13:48
|
|
 |
|
|
Ed heeft/had inspiratie...
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=zySVx7Yzjrc[/youtube]
goed overzicht...
_________________ Mag ik als ArtArts een diagnonsens stellen !?
|
|
Bericht:
07 apr 2011 21:40
|
|
 |
|
|
siemons schreef: Hele gave locatie is de Metaalkathedraal in Leidsche Rijn bij Utrecht: PS jou boot zakt langzaam weg in de Brunssumers toilettegels... Bijlage:
Boot8181.jpg [ 19.5 KiB | 1862 keer bekeken ]
|
|
Bericht:
07 apr 2011 21:50
|
|
 |
|
|
De tweede expositie van Droomreis, bij Projekt 072 te Alkmaar, is helaas voorbij. Maar ook de derde staat alweer voor de deur, in de oude steenfabriek De Werklust te Losser. Deze start op maandag 30 mei met op zaterdag en zondag 4/5 juni een groot kunstevenement op hetzelfde terrein. Voor meer info: zie www.droomreizigers.nl
|
|
Bericht:
10 mei 2011 14:02
|
|
 |
|
|
Droomreis is de hele week, van maandag 30 mei tot en met zondag 5 juni. Het Art-Event van http://www.kunst-evenementen.nl, een grote kunstmarkt voor de echte kunstliefhebber, vindt plaats op de zondag 5 juni.
|
|
Bericht:
15 mei 2011 11:40
|
|
 |
|
|
Er is hulp onderweg, voor de eenzame strijd der dromige... O nee, hard gaat het niet, en ook nog een waterpomptang overreden... als die het maar overleeft we hebben haar nog nodig. Bijlage:
NightFerrie8332.jpg [ 73.9 KiB | 1691 keer bekeken ]
|
|
Bericht:
17 mei 2011 23:38
|
|
 |
|
|
_________________ Alles kan........, in principe...
|
|
Bericht:
18 mei 2011 10:54
|
|
 |
|
|
Geachte kunstliefhebber DROOMREIS is een reizende expositie door Nederland en België waarin een groep beeldend kunstenaars hun dromen verbeelden in beeldende kunst, audio en video. Binnenkort staat Droomreis 4.0 voor de deur! De kunstenaars hebben zich door een prachtige, oude scheepswerf laten inspireren tot fantastische kunst en een heel bijzondere expositie. Krimpen a/d IJssel Locatie: Scheepswerf van Duijvendijk - IJsseldijk 363-365 Datum: vrijdag 9 tot en met zondag 11 september van 11:00 tot 22:00 Feestelijke opening vrijdag 17:00 - 21:00 Feestelijk afsluiten op zondag om 15:00 uur Voor meer informatie, het werk van de kunstenaars, de sponsors, de locaties, eerdere exposities en meer … zie onze website: http://www.droomreizigers.nl En ons Twitter account: @droomreiziger Hopelijk tot ziens in Krimpen aan de IJssel Hartelijke groet van De Droomreizigers een initiatief van Stichting Creator
|
|
Bericht:
30 aug 2011 13:33
|
|
 |
|
|
Droomreis is verslavend. We zijn alweer op zoek naar leegstaande ziekenhuizen, inrichtingen, kloosters, villa's, het liefst zo vervallen mogelijk. Voor beeldmateriaal van de laatste Droomreis op de oude scheepswerf te Krimpen aan den IJssel, zie hier: www.droomreizigers.nl 
|
|
Bericht:
15 sep 2011 11:26
|
|
 |
|
|
Droomreis 5.0 gaat naar Fort Abcoude in januari.
Bijlagen:
fortabcoude.jpg [ 169.69 KiB | 1560 keer bekeken ]
|
|
Bericht:
23 aug 2012 08:37
|
|
 |
|
|
Ellen dat fort ziet er nog nogal stug en stevig uit. Dromen die daar willen uitkomen en hun reis aanvangen moeten wel van watervast, UV-bestendig en duurzaam postuur zijn. Maar zeker: des te groter de ook uitdaging om er wat van te maken.
Alvast veel mooie dromen daarover toegewenst. Jullie aanpak is een origineel idee, en ook zo lekker menselijk.
Het zijn de dromen die onze werkelijkheid en de beleving ervan relativeren, toetsen en in een ander dag/nacht-licht zetten. Droombeelden zijn immers veel sterker dan zogenaamd waarheidsgetrouwe beelden en ook onvoorspelbaar en dus sowieso boeiender. De droomspiegels waarin we onszelf glinsterend en onverhoeds in het nachtlicht mogen bezien. Ja!
_________________ ¨Ik respecteer u zoals ik ben....¨ Herman Brood
|
|
Bericht:
23 aug 2012 10:58
|
|
 |
|
|
Dag Peter, bedankt voor je goede wensen. Droomreis heeft al aardig wat ervaring opgedaan op dit soort locaties. Het meeste (vaak site-specific) werk heeft alle mogelijke ontberingen ondergaan en wat blijkt: het wordt er alleen maar mooier en beter op 
|
|
Bericht:
23 aug 2012 12:56
|
|
 |
|
|
ellenvanputten schreef: Dag Peter, bedankt voor je goede wensen. Droomreis heeft al aardig wat ervaring opgedaan op dit soort locaties. Het meeste (vaak site-specific) werk heeft alle mogelijke ontberingen ondergaan en wat blijkt: het wordt er alleen maar mooier en beter op  ...kortom: een droomscenario!!
_________________ ¨Ik respecteer u zoals ik ben....¨ Herman Brood
|
|
Bericht:
23 aug 2012 13:18
|
|
 |
|
|
Droomreis 5.0 gaat plaatsvinden van zaterdag 16 tot en met zondag 24 maart in Fort Abcoude. Het wordt weer een heel bijzondere expositie!
|
|
Bericht:
06 nov 2012 10:22
|
|
|