Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 6 berichten ] 
 Za 12 & Zo 13 november, SUPERSALE!!! 

Zat. 12 en Zo. 13 november hou ik een SUPERSALE in het gastatelier!
Oud werk, dat ik niet meer exposeer, gaat dit weekend in de opruiming. (hoorndragers, keramische tassen, veel schalen, alles handgevormd voor zeer lage prijzen)

Je bent van harte welkom in het gastatelier op Zaterdag 12 en Zondag 13 november en op afspraak.
Open van 11.00 - 17.00 uur
Retort gastatelier A2,
Rijnsburgstraat 74
1059 AX Amsterdam

Voor de route zie :http://www.retortproject.nl/contact/

Leuk als je komt!

Groet Jeannet

Bericht: #1
07 nov 2016 10:15
Profiel

Dit werk gaat in de opruiming, maar er is nog veel meer!

Bijlagen:
sale november 2016.jpg
sale november 2016.jpg [ 91.03 KiB | 3363 keer bekeken ]
Opmerkingen bij bestand: Dit werk gaat in de opruiming, maar er is nog veel meer!
sale november 2016.jpg
sale november 2016.jpg [ 91.03 KiB | 3363 keer bekeken ]
Bericht: #2
11 nov 2016 08:32
Profiel

Een aantal van de werken op de foto zijn afgelopen verkocht. Er is nog heel veel,wat voor een klein prijsje weg mag. Het werk staat nog een paar weken geƫxposeerd, heb je interesse? Stuur mij dan een berichtje om een afspraak te maken om te komen kijken![url]Jeannetklement@hotmail.com[/url]

Bericht: #3
14 nov 2016 14:15
Profiel

Ben ik te eerlijk als ik zeg dat je je geloofwaardigheid verliest als kunstenaar als je uitverkoop gaat houden?

Bericht: #4
15 nov 2016 16:33
Profiel WWW

Dag Antje,nou met eerlijkheid heeft je opmerking niet zoveel te maken,maar je mag daar natuurlijk een mening over hebben. ;)
Helaas ben ik nog niet zo wereldberoemd,dat al mijn werk opgekocht wordt. :lol:
Wel ben ik al heel lang bezig als beeldend kunstenaar,namelijk vanaf de jaren 70 en ik ben ook van plan dat nog heel lang te doen. Ruimtelijk werk heeft het nadeel, dat het veel ruimte in beslag neemt en aangezien ik mij nog steeds ontwikkel, ziet mijn huidige werk er nu heel anders uit. Het oude werk is niet meer representatief voor wat ik nu maak,dus wat doe je dan? Weggooien? Nou.... dat gaat mij te veel aan het hart hoor,want ik heb het meesten met zeer veel liefde gemaakt. Af en toe geef ik wel eens wat weg,maar dan nog blijft er heel veel over. Dus vandaar de sale en dat is goed verlopen. Nu zijn er ook werken verkocht aan mensen, voor wie dat anders niet mogelijk zou zijn. Bovendien wil ik graag de huur van mijn atelier kunnen blijven betalen, dat is ie niet altijd even makkelijk. Maar nu kan ik weer even vooruit!

Bericht: #5
17 nov 2016 18:38
Profiel

Dank voor je uitgebreide en eerlijke reactie, ja ruimtelijk werk heeft veel opslagruimte nodig inderdaad, ik heb ook weleens tegen dat dilemma aangelopen maar uiteindelijk toch besloten de eer aan mijzelf te houden en niet een uitverkoop te gaan doen, heeft wellicht ook met trots te maken denk ik.

Bericht: #6
17 nov 2016 19:35
Profiel WWW
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 6 berichten ]