Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 14 berichten ] 
 Rotterdam International Art Fair 

Kreeg - werkend onder artiesten naam Drager Meurtant - uitnodiging deel te nemen aan Rotterdam International Art Fair 12& 13 september. Global Art Agency (2010) organiseert sinds enkele jaren 'event'. Voor tamelijk weinig plek vrij fikse prijzen om te exposeren. Plaats zal zijn de bekende Laurenskerk. Lijkt wel valide, maar organisatie eerder (Barcelona) wat gammel, althans toen. Aardig review met veel commentaar te vinden op http://www.katcameronillustration.com/2 ... view-2012/
En voor diegenen die deelname serieus overwegen (ben er voor mezelf nog niet geheel uit): doe meer met elkaar en regel je eigen PR ook.
gaarne reakties

Bericht: #1
08 apr 2014 22:27
Profiel

Ik kreeg ook zo'n uitnodiging, weet ook nog niet wat ik ga doen.
Kan je vraag helaas niet beantwoorden.
Jammer dat er niemand reageert op je oproep.

Bericht: #2
09 mei 2014 11:39
Profiel

Ik kreeg ook een uitnodiging. Het is en de standhuur van € 180,- en bezoekers moeten ook een entree betalen van € 7,50 op de eerste dag (avond) de tweede dag is de entree wel gratis "meer dan 150 gallerieen en kunstenaars" Hoe groot is die kerk dan? Google "Het huren van de Laurenskerk
Het monumentale gebouw van de Laurenskerk heeft van oudsher naast een godsdienstige functie een maatschappelijke functie gehad. Sinds de Middeleeuwen is de Laurenskerk voor Rotterdam en omgeving de locatie bij uitstek voor grote evenementen, officiële bijeenkomsten, vieringen, uitreikingen, tentoonstellingen en uitvoeringen. Ook nu wordt er op regelmatige basis door derden gebruik gemaakt van de ca. 3300 m2 oppervlakte die dit sfeervolle gebouw herbergt."
Dat is best ruim dus.
Ik weet ook nog niet of ik hier op in ga..

Bericht: #3
19 mei 2014 16:05
Profiel

Ook aangekregen, ga mij aanmelden en hoop op niets ^^

Bericht: #4
19 mei 2014 16:31
Profiel

't is als bij sommige touroperators: De advertentie zegt dat de reis E 65 is. Maar, de boeking E 30, de toeslag voor 1 koffer E 60, administratiekosten E 25, belastingen E 40, brandstof toeslag E 45, en wil je nog landen ook, dan nog eens E 100 erbij.

Kijk goed naar de inschrijving: start BP 75, dan keuze booth (0.75 m breed, pas je net zelf tussen) voor BP75, wil je afbeelding in catologus BP 75, wil je dan ook nog op de website: BP 125.
dus je staat in de Laurenskerk met een stukje van 0.75 m breed als ik het goed uitreken voor BP 350 (E 440) incl foto in catalogus en plaatje op de website.
Denk erover om ook zoiets te organiseren. Weet in Veenendaal nog kerk die leeg staat...

Bericht: #5
19 mei 2014 16:49
Profiel

Jup, als ik mag meedoen ben ik 1000 eur kwijt en ik weet niet eens of ik wel een doelgroep hebbbb
We zien wel.

Bericht: #6
19 mei 2014 16:54
Profiel

Het feit dat ze iedereen ( zelfs mij) uitnodigen spreekt boekdelen. Trek Uw conclusie.

Bericht: #7
19 mei 2014 23:05
Profiel

dus uitmelken die hap.....

Bericht: #8
19 mei 2014 23:21
Profiel WWW

Ja, feit, je moet ook niet uitgenodigd zijn om geselecteerd te worden om te beginnen,
Plus het zou logisch zijn dat de selectie gebeurt adhv de plaats die je kiest, maw als je een stuk of vier heel sterke kunstenaars hebt die voor 1 plaats solliciteren..........
Is de kans voor de andere aangemelden al nihil hehe

Bericht: #9
20 mei 2014 11:34
Profiel

hmz, ik heb een mail gekregen dat ik geselecteerd ben,
50% betalen binnen 10 dagen,
50% betalen voor 1 juli

indien ik niet kan, verwittigen.

ik zou ze graag bellen, iemand die weet of dit een scam is?

heb mij gisteren pas aangemeld....

Bericht: #10
20 mei 2014 20:26
Profiel

Je hebt je toch aangemeld... en nu willen ze een bevestiging, dus geld.. duidelijk zo werkt het en het is geen scam.

Bericht: #11
20 mei 2014 23:38
Profiel

zelfs ik ben hiervoor al een paar keer uitgenodigd, maar ga daar wijselijk niet op in ;)

Bericht: #12
21 mei 2014 11:02
Profiel

riastrijker schreef:
zelfs ik ben hiervoor al een paar keer uitgenodigd, maar ga daar wijselijk niet op in ;)

same here

Bericht: #13
21 mei 2014 16:56
Profiel

Ik ben vandaag ook gecontacteerd geweest door hun en ik heb wat opzoekingswerk gedaan over deze beurs.
Ik heb een beoordeling gevonden van een kunstenaar die heeft meegedaan in Barcelona en dit heeft mij heel veel duidelijkheid gegeven.
Lees zeker dit eerst!!!
http://www.katcameronillustration.com/2 ... view-2012/
Als je weet dat van de 150 kunstenaars er maar 3 iets hebben verkocht, dan weet je het wel.
:arrow: NIET DOEN!!!

Bericht: #14
26 mei 2014 22:06
Profiel
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 14 berichten ]