|
|
Expositie van een aantal van de niet uitverkoren kunstwerken die hebben meegedaan aan Beatrix in beeld In het kader van 200jaar koninkrijk. ( http://www.200jaarkoninkrijk.nl.) zullen een aantal werken in de maanden november en december tentoongesteld in Art On Tour,s Gallery en op andere locaties in het centrum vanScheveningen Bad en er komt tevens een speciale Beatrixroute. De expositie zal feestelijk worden geopend op 3 november. Meer details volgen.www.artontour.nl
Bijlagen:
beatrix1-1.jpg [ 5.55 MiB | 2026 keer bekeken ]
|
|
Bericht:
18 jan 2013 19:27
|
|
 |
|
|
Salon des refuses of refuges??? wtf?
|
|
Bericht:
19 jan 2013 21:59
|
|
 |
|
|
Hallo...heb ik jou dit idee gegeven nadat ik dit vermelde in uitlaat klep (salon de refuses voor Bea>)
|
|
Bericht:
26 jan 2013 05:05
|
|
 |
|
|
Nee hoor...ideeen kunnen BEST op verschillende momenten tegelijk ontstaan.....gegegehehe
_________________ Beeldend kunstenaar Hmmm ik ga maar weer eens schilderen
|
|
Bericht:
26 jan 2013 10:40
|
|
 |
|
|
Ach, 'Rondom Oranje' leek evenals Beatrix een artistiek lachertje voordat de Tijdgeest hiervoor 'rijp' was... voor alles is er een tijd en we hoeven niet alles op onszelf te betrekken...  zie: http://youtu.be/RtVtdlgt5L0Of men nu geweigerde is of vluchteling is overigens wel een verschil... 
_________________ www.nouel.net
|
|
Bericht:
26 jan 2013 16:44
|
|
 |
|
|
gustavenouel schreef: voor alles is er een tijd en we hoeven niet alles op onszelf te betrekken...  zie: : Look who is talking.  ....Meester in relativiteit, meester in wijsheid, die het altijd verkeerd ziet of niet begrijpt, meent lakens mogen uit te delen> pak je weg, trol.
|
|
Bericht:
27 jan 2013 22:16
|
|
 |
|
|
Zeg, waar blijft de OP???
Toch nog dit...het Salon werd opgericht door Napoleon III in 1863 en dat werd in 1989 opnieuw gedaan te Brussel. Niet mijn idee...Mijn ding was dat ik het vermeldde in Uitlaatklep, meer niet. Het feit dat zich hier nu Beatrix linkt aan die naam heeft niets te maken met een idee van uitvinden, Mieke... En Guust, voor je gaat lachen jongen...ik denk niet dat jij je kan meten met Delacroix of Manet.
|
|
Bericht:
28 jan 2013 13:00
|
|
 |
|
|
alann schreef: Zeg, waar blijft de OP???
Toch nog dit...het Salon werd opgericht door Napoleon III in 1863 en dat werd in 1989 opnieuw gedaan te Brussel. Niet mijn idee...Mijn ding was dat ik het vermeldde in Uitlaatklep, meer niet. Het feit dat zich hier nu Beatrix linkt aan die naam heeft niets te maken met een idee van uitvinden, Mieke... En Guust, voor je gaat lachen jongen...ik denk niet dat jij je kan meten met Delacroix of Manet. Ach, engelse docent die ook een beetje kunstenaar speelt... vooral in de carnavaleske, soms vulgaire zin van het woord!  Je vraagt om felle reacties! Ieder vogeltje zijgyt zoals die gebekt is en daarom gun ik je je zang ook, mijn zang is gelukkig minder vulgair,,, www.nouel.net
Bijlagen:
269349_425341870878162_905710954_n-2.jpg [ 31.4 KiB | 1913 keer bekeken ]
|
|
Bericht:
28 jan 2013 19:38
|
|
 |
|
|
gustavenouel schreef: alann schreef: Zeg, waar blijft de OP???
Toch nog dit...het Salon werd opgericht door Napoleon III in 1863 en dat werd in 1989 opnieuw gedaan te Brussel. Niet mijn idee...Mijn ding was dat ik het vermeldde in Uitlaatklep, meer niet. Het feit dat zich hier nu Beatrix linkt aan die naam heeft niets te maken met een idee van uitvinden, Mieke... En Guust, voor je gaat lachen jongen...ik denk niet dat jij je kan meten met Delacroix of Manet. Ach, engelse docent die ook een beetje kunstenaar speelt... vooral in de carnavaleske, soms vulgaire zin van het woord!  Je vraagt om felle reacties! Ieder vogeltje zijgyt zoals die gebekt is en daarom gun ik je je zang ook, mijn zang is gelukkig minder vulgair,,, http://www.nouel.netJe vergist je van topic...quasi virtuoze, quasi autist, nu...ieder keer een stapje dichterbij in de eindelijke verkenning van jezelf. radeloos dat je geen reacties meer krijgt die je zint, ga je op zoek naar de uitlaatklep,waar satire en Kamagurkiaanse humor troef mag zijn,na honderden zogenaamde bezinkingen en even van het toneel verdwijnen kom je toch weer op de proppen met herhalingen eigen lof bij gebrek aan lotgenotenlof...jong jong... Je zou me moeten danken op je blote knieën dat ik jou inzicht heb gegeven in je autistische trekken zonder een consultatie aan te rekenen.... 
|
|
Bericht:
29 jan 2013 03:27
|
|
 |
|
|
jochies, jullie zijn op het openbare forum aan t ruziemaken.. zelf weten hoor, maar was er niet een uitlaadklep/uitlaatklep, binnen in het forum?
|
|
Bericht:
29 jan 2013 08:19
|
|
 |
|
|
alann schreef: gustavenouel schreef: alann schreef: Zeg, waar blijft de OP???
Toch nog dit...het Salon werd opgericht door Napoleon III in 1863 en dat werd in 1989 opnieuw gedaan te Brussel. Niet mijn idee...Mijn ding was dat ik het vermeldde in Uitlaatklep, meer niet. Het feit dat zich hier nu Beatrix linkt aan die naam heeft niets te maken met een idee van uitvinden, Mieke... En Guust, voor je gaat lachen jongen...ik denk niet dat jij je kan meten met Delacroix of Manet. Ach, engelse docent die ook een beetje kunstenaar speelt... vooral in de carnavaleske, soms vulgaire zin van het woord!  Je vraagt om felle reacties! Ieder vogeltje zijgyt zoals die gebekt is en daarom gun ik je je zang ook, mijn zang is gelukkig minder vulgair,,, http://www.nouel.netJe vergist je van topic...quasi virtuoze, quasi autist, nu...ieder keer een stapje dichterbij in de eindelijke verkenning van jezelf. radeloos dat je geen reacties meer krijgt die je zint, ga je op zoek naar de uitlaatklep,waar satire en Kamagurkiaanse humor troef mag zijn,na honderden zogenaamde bezinkingen en even van het toneel verdwijnen kom je toch weer op de proppen met herhalingen eigen lof bij gebrek aan lotgenotenlof...jong jong... Je zou me moeten danken op je blote knieën dat ik jou inzicht heb gegeven in je autistische trekken zonder een consultatie aan te rekenen....  Kijk maar goed naar deze site en leer van het kunstenaarsvak, in de serieuze zin van het woord  : www.gustavenouel.com
|
|
Bericht:
29 jan 2013 12:17
|
|
 |
|
|
Hahahaaa...Weet je eigenlijk, virtoos genie, dat door geringschattend te doen over mijn zijtaken (die ik nu al 2 jaar niet beoefend heb) je eigenlijk indirect ook andere kunstenaars aanvalt en belachelijk wilt maken die van andere zaken moeten leven om te kknnen schilderen/scheppen, en meestal doen ze dat om dat ze eigenwijs geen compromissen willen maken in wat ze scheppen...
|
|
Bericht:
29 jan 2013 14:26
|
|
 |
|
|
alann schreef: Hahahaaa...Weet je eigenlijk, virtoos genie, dat door geringschattend te doen over mijn zijtaken (die ik nu al 2 jaar niet beoefend heb) je eigenlijk indirect ook andere kunstenaars aanvalt en belachelijk wilt maken die van andere zaken moeten leven om te kknnen schilderen/scheppen, en meestal doen ze dat om dat ze eigenwijs geen compromissen willen maken in wat ze scheppen... Ach, gewoon veel vingeroefeningen en studies maken, lotgenoot... en wellicht komt het nog goed... 'mythische' inspiratiebronnen genoeg! http://youtu.be/0F13YaDvEDM
|
|
Bericht:
29 jan 2013 19:29
|
|
 |
|
|
Ach, gewoon veel vingeroefeningen en studies maken, lotgenoot... en wellicht komt het nog goed... 'mythische' inspiratiebronnen genoeg!  [/quote] Sprak de quasi autist, quasi hofschilder en mythomaan. 
|
|
Bericht:
29 jan 2013 19:33
|
|
 |
|
|
Doe nou niet zo raar Alann, het is geen mop... het gaat hier in dit topic om deelname aan exposities in Scheveningen, vanaf 3 november 2013 gelukkig op alle niveau's en open... waarmee doe jij mee, als Belg? Ik doe wel mee! Wellicht met deze ' vingeroefening' die ik had ingezonden...
Bijlagen:
Studie Beatrix.jpg [ 90.56 KiB | 1869 keer bekeken ]
|
|
Bericht:
29 jan 2013 19:40
|
|
 |
|
|
miekevanzundert schreef: jochies, jullie zijn op het openbare forum aan t ruziemaken.. zelf weten hoor, maar was er niet een uitlaadklep/uitlaatklep, binnen in het forum? Daar heb je Mieke weer in de hoedanigheid van scheidsrechter, juf en moderator....zucht.
|
|
Bericht:
29 jan 2013 20:48
|
|
 |
|
|
gustavenouel schreef: Doe nou niet zo raar Alann, het is geen mop... het gaat hier in dit topic om deelname aan exposities in Scheveningen, vanaf 3 november 2013 gelukkig op alle niveau's en open... waarmee doe jij mee, als Belg? Ik doe wel mee! Wellicht met deze ' vingeroefening' die ik had ingezonden... Voor jouw normen is mijn lul te klein, maar je zuigt er toch graag aan, niet?
|
|
Bericht:
29 jan 2013 20:50
|
|
 |
|
|
alann schreef: gustavenouel schreef: Doe nou niet zo raar Alann, het is geen mop... het gaat hier in dit topic om deelname aan exposities in Scheveningen, vanaf 3 november 2013 gelukkig op alle niveau's en open... waarmee doe jij mee, als Belg? Ik doe wel mee! Wellicht met deze ' vingeroefening' die ik had ingezonden... Voor jouw normen is mijn lul te klein, maar je zuigt er toch graag aan, niet?
Dit topic betreft een oproep voor een beschaafde Beatrix expositie, SNAP JE DAT DAN NIET?
Je VERPEST dit topic helemaal met je perversiteit!
|
|
Bericht:
29 jan 2013 21:26
|
|
 |
|
|
En dat moet ik van jou leren???Dit topic staat al zo lang open, en heb een paar vragen gesteld waar niet op geantwoord wordt. Dus voor mij heeft de OP dit topic al lang achter zich gelaten....het heeft nu een spiegelfunctie in de de spiegeltje spiegeltje aan de wand-zin-van-het woord....hahahaaaaaa
|
|
Bericht:
29 jan 2013 23:35
|
|
 |
|
|
alann schreef: miekevanzundert schreef: jochies, jullie zijn op het openbare forum aan t ruziemaken.. zelf weten hoor, maar was er niet een uitlaadklep/uitlaatklep, binnen in het forum? Daar heb je Mieke weer in de hoedanigheid van scheidsrechter, juf en moderator....zucht. ja je hebt gelijk, dat zijn hele slechte eigenschappen. Ik moest me schamen!
|
|
Bericht:
29 jan 2013 23:44
|
|
 |
|
|
gustavenouel schreef: alann schreef: gustavenouel schreef: Doe nou niet zo raar Alann, het is geen mop... het gaat hier in dit topic om deelname aan exposities in Scheveningen, vanaf 3 november 2013 gelukkig op alle niveau's en open... waarmee doe jij mee, als Belg? Ik doe wel mee! Wellicht met deze ' vingeroefening' die ik had ingezonden... Voor jouw normen is mijn lul te klein, maar je zuigt er toch graag aan, niet?
Dit topic betreft een oproep voor een beschaafde Beatrix expositie, SNAP JE DAT DAN NIET?
Je VERPEST dit topic helemaal met je perversiteit!Bang dat je vingeroefening de verkeerde lucht inademen of nog niet gezien werd???
|
|
Bericht:
30 jan 2013 00:56
|
|
 |
|
|
Er zijn hele slimme en beschaafde Belgen... maar daartoe hoort deze Allan helaas niet, dat zie je al aan zijn carnavalesk, als 'indiaan op oorlogspad' beschilderde tronie en aan zijn onbeschaafd woordgebruik... Een serieuze, beschaafde beroepskunstenaar/speler zou zich schamen voor een dergelijk 'spel'... Dat alle kunstenaars bezeten lijken op hun vak, betekent geenszins dat alle bezetenen ook kunstenaars zijn!
|
|
Bericht:
30 jan 2013 01:15
|
|
 |
|
|
Wat zou orakel Guust van Van Gogh gedacht hebben of van Toulouse Lautrec of Rimbaud??? Guust, ge kunt onaneren, mentaal branleren, zonder uw gat op te lichten. Die Guust heeft toch een heel speciaal gedacht van hoe een kunstenaar praat, denkt, woont, eet, vrijt, reist, lijdt...Vraag het aan Guust...oh dierbaar kunstminnend Nederland en België....He is in the know of your psyche...
|
|
Bericht:
30 jan 2013 04:56
|
|
 |
|
|
Lees nu pas wat zich hier afspeelt via mijn topic en vindt het behoorlijk schokkend. Waar gaat dit over?! Zal exto support om het te verwijderen. De heren kunnen dan een eigen topic bedenken waarin zij elkaar met hatelijke woorden te lijf gaan.
Heb ook besloten af te zien van de geplande expositie want gezien de recente ontwikkelingen lijkt een expositie aan het einde van het jaar met alleen kunstwerken van Beatrix niet meer actueel en de kans dat er wat zal worden verkocht is niet bijster groot. Alleen exposities die de komende maande to eind april worden gehouden kunnen nog wel succes opleveren. Wens diegenen die daar aan mee gaan doen veel succes.
|
|
Bericht:
30 jan 2013 19:43
|
|
 |
|
|
 ..Jammer, was een mooi initiatief met goeie intenties... dit voorgenomen Trix project...
|
|
Bericht:
31 jan 2013 23:58
|
|
|