Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 7 berichten ] 
 Kunstclusters in Oost-Groningen op 3 en 4 november 

Kunst, muziek, poëzie, demonstraties, workshops, bourgondisch eten en drinken. Dat zijn enkele van de ingrediënten van KunstClusters op 3-4 november 2012.

De kunstroute leidt langs vijf atelier/galeries, de kunstclusters. Op elke kunstcluster verwelkomen meerdere kunstenaars u niet alleen met hun kunst, maar ook met een scala aan activiteiten.

Openingstijden: alle kunstclusters zijn geopend van 12-18 uur.

In mijn Atelier De Meerlandse Koe exposeren behalve ik zelf, Dirk Moerbeek die op een heel bijzondere wijze vogels schildert en is er glaswerk te zien van Atelier Avalana. Bij ons is het culinair genieten; Tussen Kunst en Quiche!!!

Kijk voor meer informatie op de site: http://kunstaanderandvannederland.nl/nl/index.htm

Bijlagen:
Camouflage_1805x1190 (1).jpg
Camouflage_1805x1190 (1).jpg [ 371.75 KiB | 1788 keer bekeken ]

Bericht: #1
30 okt 2012 09:20
Profiel WWW

veel succes toegewenst.

Bericht: #2
30 okt 2012 09:52
Profiel

Dankjewel Richard.

Het mooie van dit concept is, dat bezoekers nu op een gemakkelijke manier veel kunstenaars tegelijk kunnen zien. Zoals al gezegd is, zijn er op 5 plaatsen de kunstenaars verdeeld die aangesloten zijn bij Kunst aan de rand van Nederland in Oost-Groningen. De plaatsen zijn:

Oostwold Oldambt: Atelier De Meerlandse Koe, Zuiderringdijk 17, 9682 VK Oostwold Oldambt. 06 -22 74 85 35

Winschoten: Galerie Marten Randa, Stationsweg 41, 9671 AM Winschoten. 0597 - 41 41 40

Bellingwolde: Kamala Atelier, Sportweg 73, 9695 EC Bellingwolde. 06 19 23 08 29

Bad Nieuweschans: Glasblazerij Oldambt, Hamdijk 21, 9693 TB Bad Nieuweschans. 0597 65 52 13

Bad Nieuweschans: Galerie Ateliertwee,Voorstraat 32, 9693 EH Bad Nieuweschans. 0597 65 54 20

Bericht: #3
30 okt 2012 10:06
Profiel WWW

Dat wordt een heel mooie happening vermoedi ik.
Ik wens jullie allen een groot aantal bezoekers en kopers toe.
Vind het jammer dat ik dezer dagen niet in de buurt ben.
Alvast veel succes met de voorbereidingen EUS,
en natuurlijk ook voor de andere deelnemers.

Bericht: #4
30 okt 2012 12:55
Profiel

Dankjewel Peter; inderdaad heel erg jammer dat jullie niet in de buurt zijn. Je mist de overheerlijk homemade pizza's, quiche's, salade's met stokbrood en appelkoeken die mijn broer (Chefkok) gaat maken dit weekend bij ons ;)

Bericht: #5
30 okt 2012 13:09
Profiel WWW

eus schreef:
Dankjewel Peter; inderdaad heel erg jammer dat jullie niet in de buurt zijn. Je mist de overheerlijk homemade pizza's, quiche's, salade's met stokbrood en appelkoeken die mijn broer (Chefkok) gaat maken dit weekend bij ons ;)

Dat is nu extra pijnlijk....
Ja....wrijf het er maar in!!!!

Bericht: #6
30 okt 2012 15:12
Profiel

Tussen Kunst & Quiche

Bijna klaar voor Kunstclusters!! Nu nog deze routebordjes op gepaste wijze in de grond slaan, zodat Atelier De Meerlandse Koe aan de Zuiderringdijk 17 in Oostwold Oldambt makkelijk te vinden is. De kok komt zo om al het lekkers klaar te maken om de inwendige mens meer dan tevreden te stellen tijdens het bezichtigen van al dat glaswerk, vogels- en dierenschilderijen van Atelier Avalana, Dirk Moerbeek en Erlinde Ufkes Stephanus...

Daarna naar Radio Westerwolde waar ik te zien en te horen ben via deze link vanaf 9.00 uur deze ochtend: http://www.westerwoldeactueel.nl/webcam/jwplayer.php

Lag je nog te slapen of moest je boodschappen doen en/of je auto wassen, kun je het onder Diverdoatsie terugbeluisteren/kijken: http://www.radiowesterwolde.nl/radio/we ... de-gemist/

Bijlagen:
bordjes kunstroute.jpg
bordjes kunstroute.jpg [ 64.61 KiB | 1759 keer bekeken ]

Bericht: #7
03 nov 2012 07:18
Profiel WWW
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 7 berichten ]